gyn in mca of in ander zkh die met innestelingsproblemen bekend is

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mamatje77, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    hallo dames,

zal eerst even uitleggen waar het om gaat. ben nu bijna 3 jr bezig voor een 2de kindje. ondertussen alle onderzoeken gehad, kijkoperatie, erfelijkheids en stollingsonderzoek noem het maar op. heb een prima eisprong, prima waardes van de hormonen en ook het baarmoederslijmvlies is goed...maar heb problemen rond de innesteling. deze is al 4 keer of zelfs nog vaker niet goed gegaan. nu zegt mijn gyn dat ze me niet verder kan helpen, met behandelingen zoals iui kan het zelfs nog beroerder maken voor de innesteling...dus daar sta je dan...en nu? kent iemand dit probleem ook en heeft een gyn je hierbij kunnen helpen met medicatie of zoiets, hoor ik het graag van je! ook waar dat was en welke gyn. en wat kreeg je er voor? hoor weleens over innesteling bevorderende medicatie bij ivf enzo...dit ook opgenoemd bij mijn gyn, maar daar begon ze niet aan...

hoor het graag van je!

liefs van mamatje

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Nee sorry..... als ik dat zou weten.... dan zat ik hier ook niet!!

Bij de ICSI gebruik ik alleen Utrogestan-bolletjes om je progesteron aan te maken, omdat dit tijdens een behandeling niet uit zichzelf aangemaakt wordt, omdat hele cyclus stil gelegd is. Maar in principe maakt het lichaam dit van zichzelf aan...

3. Mabelle

Mabelle Actief lid

Sep 29, 2006
    180
    0
    0
    Volgens mij kunnen ze aan een "innestelingsprobleem" ook niets doen. Ze kunnen je hooguit progrestron of pregnyl geven en dat hebben ze bij mij dus ook gedaan na allebei de icsi pogingen.
    Wij denken er nu aan om onze laatste icsi poging in Duitsland of Belgie te gaan doen i.v.m. de assistend hatching die ze daar wel uitvoeren en in Nederland niet. Dit zou de innesteling positief kunnen beinvloeden.
    Veel succes,
    groet Mabelle

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    dames bedankt voor jullie reacties!! jullie ook heel veel succes verder!

liefs van mamatje

Share This Page