Hallo dames, Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en ze heeft gekeken of ze mij kon strippen. Nu was mijn baarmoedermond al mooi week maar, het kindje lag nog wat hoog zodat ze er niet goed bij kon, en het strippen niet door kon gaan. Mijn vraag is, als de baarmoedermond mooi week is, is de bevalling dan in aantocht? Of zegt dit niks? Groetjes clarabel
Zegt niet zoveel, t kan over 10 minuten beginnen, maar net zo goed nog 3 weken duren, bij wijze van. Ik ben dinsdag 40 weken en de bmm is al weken verweekt en heb zelfs al ontsluiting. Maar... Helaas verder nog niets, gewoon afwachten dus. Lastig he
Vanmorgen de slijmprop verloren, wil volgens mij ook nog niks zeggen. Maar het lichaam is zich volgens mij wel aan het voorbereiden.
Vanmorgen de slijmprop verloren, wil volgens mij ook nog niks zeggen. Maar het lichaam is zich volgens mij wel aan het voorbereiden.
Hoeft ook niets te zeggen idd maar toen ik bij mijn dochter de slijmerig verloor ben ik de volgende dag bevallen. Ik hoop het voor je!