Hi ladies, Ik heb al de hele dag een vervelende ongi pijn. Ik zit pas op dag 14 van mijn cyclus (45 dgn). Het zou een eisprong kunnen zijn maar ik heb het de afgelopen 2 cycli ook last van gehad maar dan hield deze pijn aan tot aan menstruatie...hebben jullie dit ook... Voor de damens met een ongregelmatige cyclus... Hoe lang deden jullie er ongeveer over om zwanger te worden of hoe lang zijn jullie al bezig? Groetjes Silla
Hoi Ja ik herken het wel hoor het is zon pijn met vlagen (niet constant) Ik ben zelf net met de pil gestopt. Denk dat het daar aan ligt. Jij ook misschien? Groetjes sancho
die pijn ken ik niet, maar ik ben wel altijd onregelmatig ongesteld geweest,ben ruim 3 jaar geleden eerst meteen aangeteld maar werd een vroege miskraam en meteen daarna nog een keer hetzelfde, daarna ben ik na 6 maanden (3xongi geweest) van mijn zoontje zwanger geraakt, nu was het meteen de 1ste ronde raak maar eindigde in een vroege miskraam en ben nu weer zwanger, heb 1 menstruatie gehad na de miskraam. na de miskraam had ik ineens wel een cyclus van 31 dagen wat nieuw was voor mij, bij mij varieerde het van 49 dagen tot 38 dagen, werd wel steeds korter maar nooit korter dan 38 dagen, alleen nu dan. dus het kan meteen lukken hoor! succes meid
Dat ken ik wel...heb continu buikkrampen eigenlijk. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen kramp heb!! Ben nog maar 3 maanden van de pil af....maar goed..leuk is anders. Sterkte ermee!! Liefs Marianne
Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil! En ik heb nog steeds pijn! Ik probeer telkens op sowieso op alle vruchtbare dagen (volgens mijn afgelopen 3 cycli) te klussen, vandaag is mijn vruchtbaarste dag (indien ik deze ronde misschien weer 'n cyclus heb van 28 dgn) maar ik weet niet of het me vanavond gaat lukken met dit pijnlijke gevoel in mijn onderbuik... We zullen zien...
ik heb in jan-febr-en maart ontzettend last gehad van de eisprong, en nu afgelopen maand totaal nergens geen last van gehad. die pijn duurde een paar dagen dus niet tot aan mijn nieuwe cyclus. mischien verstandig om je ha te bellen??? groetjes
bij mij verschilt dit ook per cyclus, de ene keer heb ik nergens last van en de andere keer alleen een paar dagen tijdens de eisprong en soms ook tot mijn nieuwe cyclus. als je er niet gerust op bent zou ik ff de ha bellen, heb ik toen ook gedaan. het kan allemaal erg gevoelig zijn binnenin, mijn arts vergeleek dat met een man (alleen die heefthet natuurlijk buiten zijn lichaam)maar voor een vrouw zijn eierstokken net zo gevoelig, dus als je darmen vol zitten of tijdens de sex is er iets geraakt kun je daar al een aantal dagen last van hebben..
Ik ben de afgelopen cycli telkens met deze pijnen naar de HA geweest en ze heeft telkens een inwendig onderzoek gedaan maar alles voelt volgens haar normaal aan. Tevens heeft ze voor de zekerheid nog een blaastest gedaan maar deze was negatief. Ik denk idd dat mijn baarmoeder na het stoppen met de pil gevoeliger is geworden. Ik moet het er helaas maar mee doen hihihihi ach het is (hopelijk snel) voor een goed doel. Gisteren nog wel ff geklust ~ondanks de pijn~ maar vanmorgen stond ik gewoon weer op met dezelfde pijn. Ik draag voor de zekerheid maar een inlegkruisje, misschien dat mijn ongi deze maand erg vroeg komt...wie zal het zeggen... Liefs Silla
dat kan best dat het daar allemaal wat gevoeliger is geworden na het stoppen met de pil, als ik terug denk had ik dat nooit toen ik aan de pil was...