Na hoelang kids?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoelang waren jullie samen voor je aan kinderen begon?

  1. 0-6 maanden

  2. 6 maanden-1.5 jaar

  3. 1.5-3 jaar

  4. 3-5 jaar

  5. langer dan 5 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Na hoelang wisten jullie dat jullie samen kids wilden?
     
  2. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Wij zijn nu 6 1/2 jaar samen en gaan nu voor ons 1e kindje.

    Liefs Steffie
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij zijn nu een dikke 6 jaar samen, waarvan 3 jaar verloofd en een half jaar getrouwd. en ik ben nu zwanger van mijn 1e kindje
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij weten al heel lang (zo'n 3 jaar) dat we samen kinderen willen, maar we gaan het nu pas echt proberen.
     
  5. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Wij weten het ook al een tijd +/- 3 jaar alleen zijn we nu net begonnen, we zijn nu bijna 7 jaar bij elkaar en in september getrouwd
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    We zijn nu 7 en een half jaar samen.
    We wilden wel kinderen, maar eerst moet je er allebei aan toe zijn.
    En dat was ik eerst nog niet, ik vond mezelf te jong in het begin.
    Nu hebben we en mooie dochter en de tweede is nu o komst.
    Onde dochter is geboren toen we vier en half jaar samen waren.

    Groetjes
     
  7. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Wij zijn nu ruim 7 1/2 jaar samen. Toen we 6 jaar samen waren wilden we al graag kinderen, maar na 3 maanden gestopt met de pil en nog geen menstruatie gezien te hebben ging hij op de knieen voor me. :D
    Na een zwangerschapstest gedaan te hebben die negatief was ben ik weer met de pil begonnen omdat we gingen trouwen. Nu zijn we getrouwd en gaan we voor het echte werk! :D

    Groetjes Nancy
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Wij zijn 2.5 jaar samen en wij weten sinds een maand dat we klaar zijn voor een kindje.
     
  9. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij zijn deze maand 2 jaar tesamen, en een maand later ben ik uitgerekend, als we goed 2jr bij elkaar zijn komt ons kindje.
    Het is bij ons allemaal vrij snel gegaan, maarja als je echt je soulmate tegenkomt voel je dat volgens mij aan, en nu dus 2 jaar later worden we papa en mama en zijn we getrouwd.
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    we konden elkaar 2 jaar
    waarvan 1 jaar op internet en 1 jaar weekenden en aug vorig jaar samenwonend
    maar omdat we de jonkies niet meer zijn en we zo zeker waren van elkaar hebben we besloten niet te lang te wachten
    klokje tikt door en tja hoe snel ik zwanger zou raken wist ik ook niet natuurlijk
    maar dat het eigenlijk zo snel mocht gaan hadden we beide niet kunnen hopen ook al hebben we deze griet niet graits gekregen ( 3 miskramen ervoor)
    maar dat verlies kan je beter plaatsen als je zwangerschap doorgang heeft en alles goed blijkt te zijn met dat hummletje in je lijf
    vergeten zal ik ze NOOIT :)

    gr debbie
     
  11. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Zondag a.s zijn we precies 10 jaar samen en precies 1 jaar getrouwd. Afgelopen juli hebben we besloten dat we geen voorzorgsmaatregelen meer nemen en dat een kindje welkom zou zijn als het ons gegeven is.

    Mijn man wist altijd al dat hij graag kinderen zou willen krijgen als dat mogelijk was, ik heb langer getwijfeld. Ik had nooit zo de drang of een sterke kinderwens, al heb ik ook nooit iets gehad van dat ik bewust kinderloos zou willen blijven (dan hadden mijn man en ik ook niet meer bij elkaar geweest nu)...

    Chrizzzy
     
  12. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij kennen elkaar 9 jaar,
    zijn 1 jaar getrouwd. :)
     

Deel Deze Pagina