hallo, ik hen nu 2 weken geleden een keizersnede gehad, en mijn onderbuik is nog erg opgezet. Lijkt een soort van bal....weet niet of dit mijn baarmoeder nog is, of dat dit door de wond van binnen komt? En trekt je baarmoeder minder snel samen als bij een gewone bevalling? hebben jullie hier ervaring mee?
Na mijn eerste keizersnede bleef ik ook heel lang een dikke buik houden, maar bij mij kwam dat denk ik door de complicaties (ik had een fikse inwendige bloeding en later een infectie). Bij mijn 2e keizersnede is mijn buik veel minder opgezwollen. Nog wel dik, maar dat heeft ook met de overtollige kilo's te maken...
Bij mij duurde dat ongeveer een week of 4. Nu, 3 maanden later is ie weer helemaal plat, alleen de huid is nog iets 'zachter' dan voorheen, maar dat is een kwestie van een beetje sporten
Het samentrekken van de baarmoeder duurt na ks inderdaad wel langer zei de vk tegen mij, alhoewel het bij mij vrij vlot ging. Ik kan niet zeggen dat mijn buik echt een bal bleef (dat was alleen de eerste dagen) maar zeker wel lang een buikje gehad. Eigenlijk nog steeds wel hoor, alhoewel ik het nu vooral zelf nog zie, met kleding aan valt het mee. Anders HA of VK eens bellen?
Duurt iets langer dan bij gewone bevalling Ik ben nu bijna 7 weken geleden bevallen Buik is platter maar wel wat slapper nog. Ben net weer begonnen met de buikspier oefeningen