Sex tijdens zwangerschap...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kabouter Klus, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Niet om het één of ander hoor, en ik ben verder ook helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig ;) ... maar eh... Toch even een vraagje voor de zwangeren hier...

Nu we zo de laatste maanden goed aan het "oefenen" zijn, maak ik mijn man wel eens lekker gek door te zeggen: "geniet er nu maar van, want als het raak is, mag je 9 maanden niet meer, haha!" Gewoon, beetje plagen, hihi... Op zijn gezicht verschijnen dan 2 verschillende reacties;
    Aan de ene kant zie je hem denken: "Hè?! Dat kan ze toch niet menen? Negen maanden droog staan?!", maar ook zie je hem denken: "Pfff, nou ja.... eerlijk gezegd zie ik mezelf ook niet op zo'n bolle buik kruipen...".

Ben dus eigenlijk toch wel een beetje nieuwsgierig of het er bij jullie nog wel van komt, zo tijdens de zwangerschap?! :oops: Ik hoef echt geen gedetailleerde informatie, maar ik vroeg het me gewoon af.... Kan ik m'n hubbie straks misschien een beetje geruststellen, haha :D

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Kijk maar even naar ene laatste onderwerp ;)

Liefs Jinky

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    oef, ja... heb dus weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang is... :oops:

Deel Deze Pagina