Mijn zoontje sliep tot acht maanden bij ons, en ons dochtertje slaapt nu nog bij ons op de kamer. Heerlijk en icm borstvoeding ook reuze makkelijk voor mama
voorlopig zitten we op een jaar, en hoelang hij nog bij ons blijft slapen geen idee. ik ben er nog niet klaar voor om hem op zijn eigen kamertje te leggen.
2 maanden ongeveer. Ze werd wakker van mijn man (onrustige slaper). Toen ze op d'r eigen kamer sliep was dit over. Vond het wel jammer maar voor haar was het beter.
Ik had me voorgenomen 3 maanden, m'n man vond 6 weken genoeg. Het is uiteindelijk 4 weken geworden. We zijn toen gaan inbakeren en doordat hij z'n armpjes niet kan bewegen nu, ligt hij iedere 3 kwartier/uur even een paar minuten te kreunen. Gevolg: ik wakker en slaap een half uur niet. En als ik net weer slaap begint hij weer. Nu hij op z'n eigen kamervlugt hoor ik hem nog wel kreunen, maar wordt er niet echt hee wakker van tenzij hij veel achter elkaar kreunt (meestal een teken dat hij honger krijgt) Ik vind het nog steeds niet leuk, zo'n klein hummeltje in zo'n groot bed en zo'n grote kamer alleen, maar het geeft wel veel meer rust.
Onze dochter slaapt ook nog steeds bij ons ivm rare indeling slaapkamers. We slapen door elkaars gesnurk heen. We moeten alleen zachtjes lopen.
Mijn zoontje heeft tot ongeveer 3 maanden bij ons op de kamer geslapen. Uiteindelijk ervoor gekozen om hem op zijn eigen slaapkamer te leggen zodat ik zelf meer rust kreeg en hij zelf ook. Mijn diensten beginnen soms al vroeg en dan moest ik er om 5u uit waardoor hij ook wakker werd.
Niet. Beide kinderen gelijk vanaf dag 1 op de eigen slaapkamer gelegd. Nooit problemen mee gehad. Beide kids hebben BV gehad maar liep 's nachts gewoon ff naar de andere kamer om ze op te halen.
Hier slaapt hij al bijna 1 jaar bij mij in bed. We hebben het wel eens geprobeerd om hem alleen in zijn eigen kamer te leggen, maar toen sliep hij nog slechter dan normaal. Als ik hem niet bij me had zou ik amper slapen omdat ik er constant uit zou moeten. Zolang hij 's nachts nog meerdere keren wakker wordt blijft hij bij mij.
Na 1 week haha. Ik ben een slechte slaper en lag uren wakker van alle geluidjes die ze maakte. Ging vanaf het begin erg goed.
Hier na 6 weken, ik werd steeds wakker van ons zoontje en had het idee dat hij ook onrustiger was door ons.
Hier eerst een tijdje in het ziekenhuis geweest, toen nog een tijdje naast mijn bed in het ziekenhuis (opname in ander ziekenhuis en ze mocht mee)..... en toen we thuis waren samen, lekker in haar eigen bedje in eigen kamer. Scheelt misschien een hele hoop dat ze vanaf haar geboorte alleen in geboortekamer van het ziekenhuis sliep. Wel vond ze het in het begin te stil op haar kamertje, want ze was al die geluiden gewend.
Hier is ze nu sinds maandag naar dr eigen kamertje verhuist Had in principe al eerder gekunt, maar ik vondt het wel prettig zo met haar naast me