Hallo, Ik ben in augustus uitgerekend en mijn zoontje word dan 2 jaar. Ik vind het erg lastig om een kind van 2 de hele tijd te laten lopen. Ik wil graag duo kinderwagen halen. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Gr
Kijk eens op MP! Daar heb ik toendertijd een mooie duowagen afgeplukt. Jongste dochter was 16 maanden toen zoon werd geboren. Lopen was geen optie. Ik heb de wagen daarna weer doorverkocht. Dus uiteindelijk heb ik er maar 175 euro aan uitgegeven
Onze kinderen schelen bijna evenveel. Ik heb toen ook een duowagen gekocht, de urban jungle duo. Wel een lomp ding dus je moet wel een auto hebben waar hij inpast anders werkt het nog niet goed, maar wel een hele fijne. Past door alle deuren en behalve de kruidvat ook in de meeste winkels Ik heb hem destijds op Marktplaats gekocht, was wel even zoeken. Heb wel een aantal weken de advertenties in de gaten gehouden voor er 1 hier in de buurt was en betaalbaar. Succes!
Ik heb gelukkig een grote auto dus dat is geen probleem. Ik keek net op marktplaatst het is erg lastig om er een te vinden. Maar ik heb nog een tijdje om te zoeken.
Onze dochter zit praktisch nooit meer in kinderwagen of buggy, ze is bijna 2. Ik zou dus een gewone wagen kopen en dochter laten lopen of op een meerijdplankje. Desnoods, als ze echt niet wil, baby in de draagzak en dochter in de wagen. Maar denk dat dat geen succes zal worden hier
Ik heb een phil&teds promenade aangeschaft (verschil 2jr 2mnd). Heerlijk vind/vond ik het! Geen gedoe met plankjes en wegrennen enzovoort. Ik gebruik de wagen nog steeds maar dan met alleen mn dochter erin. En als we echt ver gaan (naar schoonouders 5kwartier mijn tempo) dan gaat onze zoon ooknog in de wagen
Ik heb een bugaboo donkey, wel een dure wagen maar ideaal. Gebruik hem nu nog alleen voor me dochter. En dat is ook fijn dat deze als single wagen gebruikt kan worden. Maar dat kunnen er nu wel veel
Hier een kids-sit achter de wandelwagen gehangen voor de oudste, schelen op 3 dagen na precies 2 jaar. Ging heel erg goed, scheelde ook een hoop in kosten tov een duowagen en onze gewone wandelwagen was toen nog prima.
Wat vinden julie van deze kinderwagen? Ik heb 300 euro geboden alleen twijfel ik of het wel 300 euro verdiend. Vrijdag ga ik het namelijk ophalen. ⥠Phil & Teds Explorer duo combiwagen + babynestje en 2e zitje - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl
De mijne staat ook te koop op mp! ⥠Super mooie duowagen Phil en Teds Vibe! (2011) - Kinderwagens en Combinaties - Marktplaats.nl