Mening gevraagd!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door naouall, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in augustus uitgerekend en mijn zoontje word dan 2 jaar. Ik vind het erg lastig om een kind van 2 de hele tijd te laten lopen. Ik wil graag duo kinderwagen halen. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?

Gr

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.818
    5.953
    113
    Vrouw
    Kijk eens op MP!
    Daar heb ik toendertijd een mooie duowagen afgeplukt.
    Jongste dochter was 16 maanden toen zoon werd geboren.
    Lopen was geen optie.
    Ik heb de wagen daarna weer doorverkocht.
    Dus uiteindelijk heb ik er maar 175 euro aan uitgegeven :)

3. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zal ik doen! Bedankt voor je reactie:)

4. mepeggy

mepeggy Lid

18 okt 2008
    60
    0
    0
    Onze kinderen schelen bijna evenveel. Ik heb toen ook een duowagen gekocht, de urban jungle duo. Wel een lomp ding dus je moet wel een auto hebben waar hij inpast anders werkt het nog niet goed, maar wel een hele fijne. Past door alle deuren en behalve de kruidvat ook in de meeste winkels :)

Ik heb hem destijds op Marktplaats gekocht, was wel even zoeken. Heb wel een aantal weken de advertenties in de gaten gehouden voor er 1 hier in de buurt was en betaalbaar.

Succes!

5. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig een grote auto dus dat is geen probleem. Ik keek net op marktplaatst het is erg lastig om er een te vinden. Maar ik heb nog een tijdje om te zoeken. :)

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.818
    5.953
    113
    Vrouw
    Ja, je moet soms ook een beetje mazzel hebben..goed in de gaten houden inderdaad :)

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze dochter zit praktisch nooit meer in kinderwagen of buggy, ze is bijna 2. Ik zou dus een gewone wagen kopen en dochter laten lopen of op een meerijdplankje.
    Desnoods, als ze echt niet wil, baby in de draagzak en dochter in de wagen. Maar denk dat dat geen succes zal worden hier :p

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een phil&teds promenade aangeschaft (verschil 2jr 2mnd). Heerlijk vind/vond ik het! Geen gedoe met plankjes en wegrennen enzovoort.

Ik gebruik de wagen nog steeds maar dan met alleen mn dochter erin. En als we echt ver gaan (naar schoonouders 5kwartier mijn tempo) dan gaat onze zoon ooknog in de wagen :)

9. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik heb een bugaboo donkey, wel een dure wagen maar ideaal. Gebruik hem nu nog alleen voor me dochter. En dat is ook fijn dat deze als single wagen gebruikt kan worden. Maar dat kunnen er nu wel veel

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier een kids-sit achter de wandelwagen gehangen voor de oudste, schelen op 3 dagen na precies 2 jaar. Ging heel erg goed, scheelde ook een hoop in kosten tov een duowagen en onze gewone wandelwagen was toen nog prima.

11. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ik heb ook een phil & teds een vibe! Ideaal en net zo smal als een gewone wagen. Via mp gekocht..

12. naouall

naouall Actief lid

17 okt 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina