Ik ben vandaag 8+5 zwanger en sinds maandagmiddag verlies ik oud bloed. Begon met weinig en is eigenlijk zo gebleven. Vandaag lijkt t iets meer te zijn. Heb niet echt buikpijn, meer een weeig gevoel. Vervelend die onzekerheid.
Ik heb het meer als een week gehad met 10 weken . Toen is het ook gestopt had er ook buikpijn bij maar ben nu 15 weken zwanger en alles gaat goed . Hoop dat het bij jou ook stopt
Ik had het rond de 6 weken een dag of 5. Met name oud bloed en 1x helderrood. Daarna gestopt. En zoals je ziet in het onderschrift... Het was geen reden tot paniek. Al denk je daar op dat moment natuurlijk wel anders over.
Vandaag nog oud bloed maar t blijft minimaal. Ook geen buikpijn of andere klachten dus we houden hoop!
Pfff wat een onzekerheid. Tot vanochtend bleef t wat oud bruin. Net werd t een beetje helderrood en 1 sliert. Nu weer minimaal. Als t een miskraam wordt zou t fijn zijn als het dior zou zetten! Zijn er meerdere waarbij t zo lang duurde?
Wat zegt je verloskundige? Ik kreeg op vrijdag oud bloedverlies.. Op zondag een echo bleek het hartje gestopt en op maandag avond starte de miskraam.. Dus vier dagen.. Dit is wel het slechtste scenario en ik hoop voor jou dat het gewoon onschuldige bloedverlies is!! Dikke knuffel!
Hoi Muis, Wat vervelend voor je. Ik heb zelf vorige week ook een miskraam gehad dus ik weet er alles van. Tip: ik weet dat je er nu niet aan wilt denken maar als het bloeden is gestopt kun je misschien nog bij je verloskundige terecht voor een echo om te controleren of echt alles weg is. Sterkte!