Opnieuw bloedverlies na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door danip, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

2 weken terug heb ik een miskraam gehad (6 wk). Gisteren ben ik voor controle bij de Gynaecoloog geweest, en alles is schoon, er staat zelfs al een nieuwe eisprong op de planning. Maar sinds gistermiddag heb ik weer buikpijn, en sinds vandaag ineens weer bloedverlies. Het bloedverlies was zaterdag minimaal en vanaf zondag helemaal voorbij.

Is dit iets wat vaker voorkomt? Dat het bloedverlies weer opnieuw begint? En moet ik zoiets melden bij de gyn? Alles was helemaal weg, en schoon dus zou denken dat het niet kan zijn dat er nog iets is achtergebleven.

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat naar dat je een MK hebt gehad! Ik herken het niet, maar de Gyn even bellen kan geen kwaad. Zou dat gewoon doen.

3. danip

danip Niet meer actief

Dank je. Ik wacht vandaag even af, en als het niet minder word bel ik morgen wel even met de gyn. Ik dacht misschien is het heel normaal.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb sinds de mk elke ronde rond de eisprong licht bloedverlies , echt minimaal roze, meestal een paar daagjes

5. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Misschien een ovulatie bloeding?

6. danip

danip Niet meer actief

Nee dat denk ik niet. Ik verlies ook echt stolsels. Ik had een follikel van 14 mm, dus het duurt nog wel een paar dagen voor die springt.

Vind het alleen zo gek dat de dag ervoor helemaal niks te zien was meer. Stolsels ed had ze ook kunnen zien op zich toch? Of is dat niet zichtbaar op een echo?

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij mij houdt het ook meerdere dagen aan hoor

8. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Heeft de gyn een inwendige echo gedaan ter controle? Dat kan ook een bloeding veroorzaken.

Deel Deze Pagina