Mijn dochter haar haar groeid best wel snel en heb het dus al een paar keer geknipt.. nu zit ik een beetje met haar pony, die groeid recht naar beneden maar recht knippen vind ik niet zo leuk, weet iemand waar je leuke baby kapsels kan vinden op het net, en wat je met de pony kan doen, ik heb het nu iets te kort geknipt en is ze net een jochie.. gelukkig kan je het met een speltje wel opzij zetten maar die haald ze er telkens uit... tips iemand?
hoi bloem, ik ben zelf kapster, maar als je een pony knipt kun je het best de pony naar voren laten hangen( niet omhoog pakken) en dan hele kleine korte v tjes knippen zeg maar. dus met de punt van de schaar naar boven. en er zijn van die klitteband elastiekjes op de markt. succes ermee
knippen vind cailynn niet erg.. ik doe iedere keer wat anders.. some de scheiding in het miden soms meer naar links etc maar idd alles dat ik in dr haar doe trekt ze eruit.. speltjes elastiekjes ze blijven allemaal maar hooguit 10 min zitten.. daarom was ik benieuwd of iemand tips daarvoor had.... en natuurlijk leuke kapsels zoals bloem al zegt