Hoi, Na veel wikken en wegen (lees vorig topic) Heb ik nu toch besloten grotendeels fles te geven. Ik geef nu de ochtend nog borst (gevolgd door nog 30 cc fles) de middag van 12 uur borst (gevolgd door alweer 60 cc fles) en de ena laatste voeding dus 20 uur borst(gevolgd door 60 cc fles) en daarbij kolf ik dus nog om de 2 uur. Hier wil ik dus mee gaan stoppen ik begin stilletjes aan in te zien dat het voor de derde keer op rij geen 6 maanden zal gaan worden. Maar nu zit het zo, ik moet dus beba 1geven. Die is vrij dik en gaat niet goed door de dodie speen. Ik zit soms een uur met de fles en dan heeft hij nog maar 60 cc op van de 150 cc die die moet hebben. Ik heb nu die van het kruidvat eens geprobeerd en deze loopt beter alleen....is dit niet te snel dan? Hij doet er dan 20min over en is goed tevreden. (geeft niks terug) Heeft iemand tips van spenen? En hoe lang doet een flessenbaby over een fles ongeveer? bedankt steffie
15 tot 20 min is voldoende hoor. Vooral als hij er tevreden mee is en niets terug geeft. Maar geef je maar 3 voedingen of snap ik het verkeerd?
Hoi meid, toch de knoop doorgehakt. Goed van je! 20 minuten is prima voor een voeding. Dat is de gemiddelde tijd dat een kindje over flesvoeding doet dus dat is perfect. Gewoon lekker die speen gebruiken.
nee ik geef 6 voedingen waarvan er dus 3 borst met fles zijn en de andere 3 alleen fles moet zeggen dat het wel wat rust geeft gelukkig en ik ben toch niet helemaal gestopt....al lijkt het alsof ik een wat luiere mama word want denk nu soms stiekem aan de tijd met alleen een fles...die voedingen zijn namelijk makkelijker en meer bevredigend (niet huilen tussendoor en gewoon 1 voeding) maar geniet er nog van zolang het kan