combinatiepil en borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kathl1, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathl1

    Kathl1 Actief lid

    10 jan 2014
    224
    0
    0
    Is er iemand die ervaring heeft met borstvoeding en de combinatiepil? En dan met name na zes maanden. Ik weet dat er alternatieven bestaan maar daar vraag ik niet naar.
     
  2. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Het is voor mij een bewuste keuze geweest om de minipil te slikken in plaats van de combinatiepil in verband met risico op productieproblemen door de combinatiepil.

    Mocht je dus op enig moment op zoek zijn naar info over de minipil, dan kan ik je daarmee verder helpen. Vooralsnog zoek je info over de combinatiepil. :)

    Mijn enige ervaring met bv en combinatiepil is dat ik erover heb gelezen en heb besloten het niet te doen.

    Ik ben wel benieuwd naar mensen die het wel gedaan hebben en hoe het is bevallen!
     
  3. Ellen1989

    Ellen1989 Bekend lid

    21 dec 2009
    635
    264
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik slik momenteel de combinatie pil. Hier voor aan de minipil gezeten. Ik ben wel pas sinds 3 maanden over (geef nu iets met dan anderhalf jaar bv). Ik merk geen verschil qua productie. Mn productie is nog steeds goed (zelfs na een week geen bv of kolven ivm werk krijg ik de productie weer goed op gang)
     
  4. Kathl1

    Kathl1 Actief lid

    10 jan 2014
    224
    0
    0
    Mijn voorkeur gaat ook uit naar de minipil en daar was ik dus ook mee gestart echter is het bij mij geen succes. Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die de combinatiepil nemen. Ik wil echter nog niet direct stoppen met de bv.
     
  5. Kathl1

    Kathl1 Actief lid

    10 jan 2014
    224
    0
    0
    Fijn om te horen! Op een ander forum was iemand gestart na 2 jaar en haar productie kelderde direct.
     

Deel Deze Pagina