Ik zit dus bij de Rabobank...en heb vanmiddag rond 18.00 (kan ook later geweest zijn) via internetbankieren een overmaking gedaan naar een Postbankrekening...hoe lang duurt het voor degene het op haar rekening heeft? Ze heeft nog niets binnen :x
En zou dat dan in de ochtend zijn? Ja ik heb geen idee hoor, volgens mij is de Postbank heel erg traag, ivm rente-trekken
volgens mij kan het ook nog wel langer duren hoor van bank naar bank is geloof ik max 3 dagen mijn zus had het ook eens en ik kreeg het pas na 3dagen op mijn bank terwijl het er bij haar allang van af was
postbank is niet meer zo traag als het geweest is. als ik voor 12 uue smiddags wat overmaak naar een andere rekening staat het er dezelfde middag nog op. anders om ook. zal waarschijnlijk morgen ochtend zijn anders smiddags zeker.
ik heb voor 2 weken geleden overgeboekt.. heb nieuwe rekening bij postbank en moest er geld op storten... van rabobank naar postbank.. zaterdags gedaan... dinsdags stond het geld er pas op :S
Van een bank naar giro kan 5 werkdagen duren. Van de ene bank naar de andere (bv Rabo naar ABN AMRO ) kan tot 3 dagen duren. Binnen dezelfde bank (van Rabo naar Rabo) is direct.... Dus nog even geduld
Wij hebben op de zaak ook een postbank en een rabobank rekening. Wanneer wij van de Rabo na de post overmaken duurt het idd 2 a 3 dagen voordat het op de postbank is bijgeschreven.
Ze zeggen altijd dat het alleen de Postbank is, maar ik heb zo m'n twijfels. Ik had eerst een rekening bij de Rabobank en bij Argenta. Als ik dan een overboeking deed van Argenta naar de Rabobank stond het er in 1 dag op. Andersom in 2 dagen. Nu heb ik een rekening bij Abn Amro en duurt de overboeking van Argenta naar Abn Amro 2 dagen. Het is dus niet alleen de Postbank die de zaken vertraagd.
Hoi Dames.. Ik maak vaak geld over van mijn vriend ze rabo naar mijn postbank.. Als ik dat nu doe via internetbankieren dan staat het er bij ons altijd morgen er op.. DutchAngel
Via de Rabo is het bij ons altijd heel gauw overgemaakt hoor....(telebankieren) en we doen alles via telebankieren.
ik heb het ook echt dat het of dezelfde middag of de andere dag erop staat. heb de postbank zelfs mijn salaris is wel eens eerder dan de banken. vreemd dat het bij sommige 2 of 3 dagen duurt. staat op de site ook dat het voor 12 uur overgemaakt diezelfde middag erop moet staan. via internet bankieren.
bjij de postbank zijn ze met alles traag en houden lang bedragen vast. Wij zijn sind een paar weken bij een ander bank en nu is alles eerder binnen en alles sneller betaald
Wat een onzin. Ook Postbank boekt een aantal keren per dag. 's Ochtends geld overgemaakt via ibankieren is 's middags geboekt.
Dit staat op de site over internetbankieren bij de Postbank: Wanneer worden mijn betalingen bij de ontvanger geboekt? Geld overmaken naar een Girorekening Betalingen tussen twee Girorekeningen zijn heel snel: het saldo wordt direct bijgewerkt en de ontvanger kan nog diezelfde dag over het geld beschikken! Geld overmaken naar een bankrekening Ook overmaken naar een bankrekening gaat snel. Geld dat voor 12.00 uur wordt overgemaakt, kan nog diezelfde dag op de bankrekening staan, mits de ontvangende bank de overboeking nog dezelfde dag verwerkt. Wanneer wordt een betaling op mijn Girorekening bijgeboekt? Bijschrijving vanaf Girorekening Bijschrijvingen van andere Girorekeningen zijn direct zichtbaar binnen Mijn Postbank.nl. Bijschrijving vanaf bankrekening Postbank verwerkt de bijschrijvingen vanaf bankrekeningen op werkdagen meermalen per dag. Ze zijn daarna direct voor u zichtbaar binnen Mijn Postbank.nl. Het moment van binnenkomst is afhankelijk van de aanlevering van andere banken.
Jij hebt om 18:00 dat bedrag overgemaakt. Dan is het om 18:00 ook afgeschreven van je Raborekening en is het geld niet meer binnen de Rabo. De Rabo houdt het dus niet vast. De tijd dat jouw geld niet op jouw rekening staat en ook nog niet op de rekening van jouw vriendin, staat het op de rekening van de Postbank zelf rente te trekken. Van bank naar giro gaat tegenwoordig wel sneller, dus met een beetje geluk is het er morgen. Met een beetje pech (er zit een weekend tussen) is het er pas maandag.