Bruinings cremes & sprays

Discussie in 'De lounge' gestart door , 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb wel eens bruinings cremes en sprays gebruikt.
    Maar je krijgt er onwijs bruine handplamen van als je niet op let en
    je handen en voeten zijn ook gigantisch moeilijk om te doen.
    Zoizo als het een paar dagen zit begint het te vlekke en alles.

Ik zie wel eens vaker mensen lopen die het gesmeerd hebben en dan denk ik jeetje heel je voet is gevlekt.
    En op de reclames enzo doen ze alsof het er netzo uitziet als dat je gezonnebankt hebt..

Ligt dit aan mij of doe ik iets fout tijdens het smeren ofzo?

2. Niet meer actief

Nou van die reclame's geloof ik helemaal niks meer haha ik zie er altijd uit als een koe met bruine vlekken dan wat een ellende en tussen je vingers is het dan heeeel bruin haha natuurlijk bruin

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik gebruik die van Dove, moet je een paar keer smeren voor je het goed ziet maar nog nooit strepen ofzo gehad

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik gebruik het merk Roc, dan heb je geen strepen.

En wel je handen heel goed wassen ja 8)

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

de truc is smeren met ronddraaiende bewegingen!

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik heb die van Dove ook gebruikt, maar daar werd ik meer een beetje geel/oranje van. Zag er heel onnatuurlijk uit. En van ander bruinings-troep wordt ik ook vlekkerig.
    Ik heb nu de dagcreme van Nivea waar je zogenaamd bruin van wordt, maar daar merk ik helemaal niks van!
    Dus ik doe er niet meer aan. Dan maar wit.

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik ga gewoon naar de zonnebank.. ik dacht ik gebruik het een keer op mijn benen voor de grap.. heeeel mijn handen waren geel en oranje van het smeren.. kreeg het er niet meer af!

loop je dan met gele oranje handen buiten ;) toch maar naar de zonnebank voor mij.. is iets makkelijk maar wel duurder helaas

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik vindt het rot spul! het wordt bij mij altijd oranje, nou das dus echt geen gezicht! :)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Ik heb eens voor de grap met mijn zus ons bruin laten spuiten in zo'n spraycabine...nou, mijn hoofd ging nog redelijk, maar ik had vreemde witte vlekken op mijn rug en benen, niet voor herhaling vatbaar. Bovendien stik je haast in die gore spray.
    Tja, ik doe het geloof ik zelf ook niet goed, want ik krijg allemaal rare oranje vlekken, ziet er gewoon niet uit.

10. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Gebruik iig geen Dove, ik zag eruit alsof ik 3 jaar lang in een rokershol had gestaan. Nicotinegeel dus..

En daar komt bij dat het snel zou intrekken en geen vettige glans zou achterlaten, mooi wel dus en icm warmte ( t was zomer)was het echt een beetje een smerige laag over mijn lijf. Ik heb geen idee hoe het met andere merken zit hoor, maar Dove vond ik niet voor herhaling vatbaar...

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik gebruikte altijd die van Dove. Niet de pure zelfbruiningscreme, maar de bodylotion met een vleugje erin.
    Beviel mij heel goed, nooit last gehad van oranje vlekken of strepen.
    Handen wassen erna zou ik juist niet als tip geven. Dat deed ik ook steeds in het begin, maar toen had ik op den duur dus echt zo'n soort scheidingslijn op mijn polsen zitten, armen bruin en handen wit.
    Wat ik nu doe, is alleen mij handpalmen 'afdeppen' aan een vochtige handdoek, zodat de bovenkant van mijn vingers en handen wel gewoon mooi bruin worden.

Deel Deze Pagina