Van 12 tot 13.15 en dan thuis eten. Ik zou het fijn vinden wanneer er een continue rooster zou komen maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
Hier pauze van 12.00 tot 13.25. Bijna anderhalf uur dus. Ik zou het graag korter hebben (of een continue rooster, daar zou ik helemaal blij mee zijn) want dat betekend ook dat ze pas om 15.30 uit zijn.
Hier van 11:30 tot 13:00. Vind het eerlijk gezegd veel te lang. Had liever dat hij een half uur eerder weer naar school moest en ook een half uur eerder weer klaar was..
Hier van 12.30 tot 13.15 uur, maar de hele school blijft over tussen de middag.De school begint om 9.00 uur en is om 15.15 uur uit. Op woensdag eten ze eerst ook nog op school en zijn dan om 12.45 uur uit. ik vind het ideaal!
Goeie vraag.. Ik weet t eigenlijk niet precies Ze heeft continurooster, dus ben er nooit bij. Ik geloof ongeveer een uur. Niet langer iig. Ik weet wel dat ze afwisselen met eerst eten en dan spelen/eerst spelen en dan eten (dan vaak wel even 1 bammetje voor het spelen en 1-2 erna). Omdat er 4 kleuterklassen zijn en ze niet allemaal tegelijk naar buiten kunnen. Verbaasd me eigenlijk dat er nog (zoveel?) scholen zijn waar ze nog geen continurooster hebben. Had ik zelf al op de basisschool, bijna 30 jaar geleden
Hier heeft zoonlief middagpauze van 11u50 tot 13u. School start 's morgens om 8u45 en is 's middags gedaan om 15u20. Op woensdag om 12u20.