Deze week wordt onze jongste een jaar. Na 2 zware zwangerschappen (BI en HG) riep ik heel hard dat ons gezin wel compleet was. Ook mijn man vind het zwaar genoeg met 2 kinderen. De jongste slaapt net 2 maanden door tot 6 uur. Dus de box is inmiddels de deur uit, en de babykleertjes weggegeven. Maar nu zijn de dubbbele kinderwagen aan de beurt en de maxi-cosi om op te ruimen. En ik kan het maar niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen. Het idee dat ons gezin klaar is, daar kan ik maar niet aan wennen. Verstandelijk weet ik dat nog een kindje krijgen niet goed is, maar hoe krijg ik het nu gevoelsmatig ook voor elkaar er vrede mee te hebben? Ik denk iedere keer maar weer, als ik het weg doe, moet ik het straks misschien allemaal weer aanschaffen. Stom, want mijn man wil echt niet meer. Zijn er meer meiden die hier mee geworsteld hebben???? Ik word zo moe van mezelf
Ik heb ook al 2 kids en de mijn jongeste word ook deze week 1 jaar... Ik heb altijd graag 3 kids gewillen dus heb het dus nog niet afgesloten... Ik snap best dat het moeilijk is maar blijft het niet altijd moeilijk om iets af te sluiten? Wij gaan nu voor een derde en tevens voor ons de laatste... (heb jij de box eral uit?)
Lynn: ja de box is er maanden uit, we hebben een overzichtelijk huis en meneer gilde alsof hij opgesloten werd als hij er in moest. Dus dan maar zonder box
Hahaha ok! Die van mij klimt op de bank en als ik dan ga koken wil ik niet de heletijd in de woonkamer hoeven kijken!! :hihi:
hmmja dat is best moeilijk om het gevoelsmatig af te sluiten. wij hebben ook twee kinderen maar zijn inmiddels uit elkaar. ik ben erg tevreden en blij met onze twee gezonde lieve kindjes en heb altijd geroepen dat ik kindjes maar van 1 man wil. zo denk ik er nog steeds over hoor maar toch is het best moeilijk om erover na te denken dat ik nooit meer met zo een mooie bolle buik zal lopen. het is iets van mezelf dat ik niet nog een kindje van een andere man wil maar zit er ook mee dat mocht ik me toch bedenken of de kinderen die ik nu heb zich niet afgestoten zullen voelen. ben daar zo ontzettend bang voor. dat kan je natuurlijk nooit van tevoren weten maar toch...als ik aan die twee dingen denk dan heb ik zoietsvan nee geen derde voor mij