Zijn hier moeders die de melktanden van hun kinderen bewaren voor evt stamcellen? Ik hoorde dat van een kennis.
nee - ik heb het overwogen - maar uiteindelijk niet gedaan. Ik weet niet meer waarom niet. Of het was om iets wat ik gelezen had, of omdat ik dacht dat ik dat tandje uiteindelijk kwijt zou raken in de vriezer etc.
Hoezo is dat geen fris idee ? Ik bewaar de tanden van mijn kinderen wel, en inderdaad ze moeten in de vriezer maar ze zitten gewoon in een bakje raakt geen pizza's vlees of ijsjes aan hoor
Dat is wel het beste ja, grootste kans van slagen ook, maar ook door de tanden zelf in te vriezen heb je een kleine kans dat stamcellen aanwezig blijven en ze van nut kunnen zijn, en die kleine kans neem ik dan maar, ik heb geen 2000 euro per kind want ik zo even uit mijn mouw kan schudden en tegen de tijd dat ik het misschien wel kan hebben ze waarschijnlijk al gewisseld 🙈
ik ga de tandjes zelf invriezen, tja kleine kans dat je er wat aan hebt mocht het nodig zijn maar ook een kleine moeite om in te vriezen.
Sorry maar mocht dat echt nodig zijn dan ga je met een paar melktanden niet heel ver komen hoor..... Klinkt heel erg als geldklopperij.
Ik heb het ook onderzocht, maar vond het te duur. Ik wist niet, dat je zelf ook de tandjes kon invriezen. Ik vraag me af of dat wel goed gaat in een reguliere vriezer. Die kan ook ontdooien als de stroom uitvalt of zo. Als het niet zo belachelijk duur zou zijn, zou ik het zo doen!