MISKRAAM. MET FOTO!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ties9518, 2 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ties9518

Ties9518 Lid

8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik heb ongeveer 5 dagen geleden roze bloedverlies gehad met afvegen. Vervolgens op vrijdag krampen en bloedverlies. Bij het plassen ook (stolsels) ? Maar mijn maandverband zit niet vol. Ook niet een beetje op. Bloedverlies is met plassen dat het eruit gaat (slijmerig bloed) en dan bij afvegen weer helderrood. Gister ook nog zo. Overigens niet veel stolsels. Heel weinig. Wel kramoen gehad vrijdag en zaterdag. Vandaag geen krampen en bloedverlies minder. Ik zou nu 5.5 week zwanger zijn. Is dit een miskraam ? Heb nooit eerder een miskraam gehad dus allemaal nieuw. Heb nog wel gevoelige borsten. Naar mijn gevoel niet veel bloed verloren gezien mijn maandverband schoon blijft. Alleen met plassen en vegen dus. Heb een foto bijgevoegd. Een paar van dit verloren. Geen idee wat het is. Ik kan pas over 2 weken terecht voor een echo. Screenshot_20230702_203405_WhatsApp.jpg

2. LENR

LENR Actief lid

13 apr 2023
    185
    103
    43
    Vrouw
    Hoi hoi,

Ik heb pas een miskraam gehad voor mijn eerste echo.
    De stolsels bij mij waren helderrood en zag eruit als aardbeienjam ik had ook mijn maandverband niet vol.
    Ze zagen er wel iets anders uit dan die van jou.
    Ik weet niet of je nu nog stolsels verliest maar ik had dit maar 1 dag.
    Mijn lichaam heeft het vruchtje zelf ‘opgeruimd’
    Als je het niet vertrouwd zou ik toch gewoon bellen ik had ook pas de afspraak over 2 weken staan maar ivm de stolsel en mijn bloedverlies kon ik 2 dagen later al terecht.

Hopelijk is het voor jou niks negatiefs!
    Succes!

3. WWJD

WWJD Niet meer actief

Wat naar..ik zou eerlijk gezegd meteen bellen en vragen of je eerder voor een echo kan komen. Niet omdat dat een mk tegenhoudt maar nog 2 weken zo in onzekerheid lijkt me vreselijk.

Toen ik begon te bloeden moest ik ook nog bijna 2cwejen voor de echo. Ik helderen kon in principe diezelfde savonds (zaterdag) langs komen. Ik koos zelf voor maandag omdat het bloeden nog meeviel. Dinsdag de mk spontaan gehad. Op echo ma was te zien dat het gauw ging komen.

Stolsels horen niet bij bloedverlies die je bij een zwangerschap hebt. Maar bij bloedverlies is het vaak nog 50/50

4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Vervelend zeg!

Ik zou de echo proberen iets naar voren te krijgen zodat je niet zolang in onzekerheid hoeft te zitten.

Ik heb een tijdje terug een mk gehad, en toen wel ervoor gekozen om pas met 7 weken een echo te doen. Heb je wel gelijk duidelijkheid.

Sterkte!

Deel Deze Pagina