Eerste x ongesteld na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door jeske160789, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Hallo meiden.

Moet even van me afschrijven, 10 maart kregen we te horen met de 2e echo dat het hartje gestopt was met kloppen dit was met bijna 10weken. We waren er kapot van.
    17 maart curretage gehad en na 1.5 week bloeden was dit gestopt. En rond 2 april merkte ik alweer vruchtbaarslijm op.
    We hadden samen besloten dat we zouden zien wat de natuur wilde. Dus hebben we het gewoon gezellig gehad deze maand. Niet zoals de gynaecoloog voorstelde een menstruatie af te wachten.

Laatste week droomde ik ineens dat ik weer zwanger was en die ochtend ineens wel symptomen volle borsten enz. Dus hoe stom ik dacht dat het wel eens raak kon zijn. Zo naïef.
    Nu sinds gisteren goed ongesteld. En wat is die klap hard! Mensen om je heen zijn het al bijna vergeten maar hierdoor ben ik er weer erg mee bezig.. ik had eigenlijk niet ongesteld moeten worden. Zou nog zwanger moeten zijn. Wat een k*'t gevoel zeg!
    Hopelijk is het alleen deze menstruatie dat ik dit gevoel heb en dat alles weer normaal word

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Dat is een zware klap; de miskraam sowieso en daarna de hoop op een zwangerschap wat dan weer als een zeepbel uit elkaar spat.

Mijn ervaring is dat elke menstruatie die kwam na de miskramen (of sinds we aan het proberen zijn zwanger te worden en te blijven) een forse tegenvaller is. De wens is nu eenmaal zo sterk! Het verdriet hoort er nu eenmaal bij, is niet leuk, maar niks om je rot over te voelen. Sterkte met alles!

3. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ik weet precies hoe je je voelt, wat een k*t verdriet kan je voelen van een MA.

Zo snel mogelijk weer zwanger willen worden, zo herkenbaar.
    Gelukkig werd bij mij het verdriet en de pijn langzaam minder.. Helaas ging het toen ik weer zwanger was weer mis, maar wel vroeg gelukkig!
    Ik vind dat hele zwanger worden niks aan..
    sterkte meis!

Deel Deze Pagina