hoe lang pijnlijkeborsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sannnniee, 17 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoe lang bleven bij juliie die pijnlijke gevoelige borsten?
    ze doen bij mij niet echt pijn maar zijn enorm gevoelig.
    dacht dat dat allang over moest zijn.
    wanneer was dat bij jullie over?
    vind het wel beetje gek dat het bij mij nog niet over is.

hoor graag jullie verhalen!

liefs sannniee

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ze zijn nog steeds wel wat gevoelig maar gelukkig niet meer zo als in het begin. Pff, das niet fijn. Het werd beter rond de 14/15 week geloof ik. Kan ook wat later geweest zijn.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier borsten die nog steeds zeer doen....
    Het is gewoon verschillend per vrouw. Bij mij was het in het begin heel erg, maar nu zijn het sommige dagen. Ik heb wel continu zere tepels. En ik denk ook niet dat dat nog overgaat.
    Succes ermee, maar ik denk dat het op den duur wel wat minder gaat worden, maar gevoelig blijven ze denk ik toch wel. Er gebeurt tenslotte van alles in je lijf om je klaar te stomen voor de bevalling en borstvoeding.

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap duurde het de hele zwangerschap! (zit je niet op te wachten om dat te horen waarschijnlijk..!). Nu bij de tweede heb ik er niet of nauwelijks last van. Kan dus ook per zwangerschap verschillen!

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant

ben stiekem wel een beetje blij dat te lezen, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.!
    ach het is niet dat ik nou echt pijn heb maar je voelt het wel gewoon, maar dat zal er dan we bij horen!

bedankt!

6. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik heb dit al vanaf het begin van de zwangerschap.. is niets erger of minder geworden.. alles went he.. haha..

7. nance26

nance26 Lid

16 nov 2007
    66
    0
    0
    op 7 september 2012 getrouwd :D
    Dalfsen
    ik zou niet weten hoelang dat duurt zelf heb ik het nu al 3 a 4 weken ongeveer en ben 25 dagen overtijd heb al 5 testen gedaan waren negatief afgelopen dinsdag weer een test gedaan was licht gekleurd heb direct de verloskundige gebeld zij zei doe met 2 a 3 dagen ff weer een testje kijken wat er dan voor streepje staat donderdag weer een test gedaan was weer licht gekleurd
    4 december moet ik voor het eerst naar de verloskundige om te kijken of ik ook echt zwanger ben
    ik heb al een zoontje van 5 jaar oud
    liefs nancy

8. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Bij mij werden de pijnlijke borsten na een week of 14/15 ook minder. Het was echt niet leuk meer hoe pijn het deed. Mijn vriend is er nog steeds verbaasd over; een maand of wat geleden schreeuwde ik het uit als hij ze héél voorzichtig aanraakte. Nu is dat -gelukkig- helemaal weg, en kan hij weer aan friemelen en frutten. :D

Ik hoop voor je dat het bij jou ook snel beter wordt. Succes!

Liefs,
    Sonja

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Het ergste was over na zo'n 16 weken bij mij, maar uit m'n vorige zwangerschappen weet ik nog, dat ze de hele negen maanden toch wel bijzonder gevoelig waren en bleven.
    En nu, met 25 weken inderdaad nog steeds. Vooral als ik het koud heb, kan het nog gemeen zeer doen, brrrrrrrrrrrr!

10. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik heb hier de 2e maand last van gehad, gelukkig was het bij mij de 3e maand alweer weg ;)

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Bij mij zijn ze ook de eerste tijd een stuk gevoeliger geweest en daarna niet meer. Maar nu is het in alle heftigheid terug :) Succes!

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik had in het begin heel erg veel last van gevoelige borsten, gelukkig is dat nu sinds een paar weken een heel stuk minder. soms is het nog wel wat gevoelig maar niet meer zo erg als in het begin.
    liefs doris

13. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap al pijnlijke, gevoelige borsten. Zo nu en dan in sommige weken ietsje minder en dan begint het weer. Op dit moment zijn ze weer heel erg gevoelig en pijnlijk...

14. khadija2006

16 apr 2007
    33
    0
    0
    geen
    Tilburg
    idd, bij mij zijn ze ook heel gevoelig en pijnlijk, :(

Deel Deze Pagina