Hoi allemaal, Vandaag horen in principe de te komen maar gisteren toch een testje gedaan ivm. vage symptomen. Er was een heel vaag streepje te zien en vanochtend weer getest, het streepje was ietsje duidelijker maar mijn vriend kon er niet echt iets mee. Hijzelf denkt van niet dus het is echt heel spannend. Over een week nog maar een keer testen dan zien we en weten we hopenlijk meer. Ik zie dat er een heleboel meiden inmiddels zwanger zijn allemaal natuurlijk van harte gefeliciteerd en een prettige zwangerschap toegewenst. Van mij horen jullie meer hoe het er voor staat wel heeeeel spannend. Groetjes Bridget
Hier alvast een voorzichtige felicitatie. Ja inderdaad kun je niet een fotootje in je album plaatsen? Kunnen wij ook ff kijken...
Allemaal bedankt voor de lieve reacties. En wat zijn jullie snel met lezen van forums zeg. Groetjes Bridget
Ik weet niet hoe dat werkt en hoe ik een foto moet plaatsen. En die test heb ik vanmorgen om 07.30 uur gedaan dus het streepje is nu wel duidelijker.
Uploaden vanaf je pc. Je kan heb dan gewoon in je eigen album zetten. Of je moet hem online zetten (mijnalbum.nl bijvoorbeeld) en dan kan je de link hier plaatsen. In je eigen album werkt het makkelijkste. Dat de lijn later donkerder wordt kan heel goed hoor. Maar eigenlijk mag je hem na de tijd die op de verpakking staat niet meer aflezen... Alvast gefeliciteerd.
Ook namens mij alvast een voorzichtige felicitatie. Als je zwanger bent gaat t aantal hcg wat in je urine zit met de dag omhoog. Bij mij werd de streep met het uur duidelijker, de dag daarna was ie nog duidelijker. Dus als je echt niet langer in spanning kan zitten hoef je heus niet een week te wachten hoor. Gefeliciteerd! Debby
Nou zoals jullie zien het is dus in 1x raak. Met 2 hele duidelijke strepen op de test. Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal zo snel mag gaan. Groetjes Bridget