Hoe lang positieve uitslag na besmetting

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Belle22, 11 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Mijn man is gister positief getest na klachten die woensdag avond begonnen.
    Hij is met niemand echt in contact geweest, echter had ik vorige week/2 weken terug flinke hoofdpijn en koud, 2 zelf testen gedaan en negatief.
    Gister heb ik ook gelijk bij GGD getest maar weer negatief.

nu vraag ik mij af stel ik heb vorige week wel Corona gehad, kan het dan zijn dat de test gister negatief was? kan hij het van mij hebben opgelopen terwijl ik het niet wist door de negatieve zelf test?

Hij zegt dat dat niet kan omdat je zeker nog wel 6 weken na je besmetting nog positief zal testen, ivm de stoffen in je lichaam. ook al zijn je klachten meestal al na aantal dagen of een week weg?

hopelijk is je duidelijk!

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik testte op zaterdag positief. Week erna op zondag testte ik weer en was mij test alweer negatief

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.039
    113
    Zijn je kinderen getest? Die komen wel op school neem ik aan? Kunnen zij het niet meegenomen hebben?

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Onbekend wanneer onze besmetting was. Peuter nam het a-symptomatisch mee naar huis. Toen mijn man ziek werd, en hij positief testte diezelfde dag (laten we dat dag 1 noemen) was ik nog 4 dagen daarna negatief bij ggd. Dag 5 (want het kon niet anders dan dat we het allebei tegelijkertijd hadden opgelopen) nadat mijn man ziek werd en positief testte, teste ik pas positief. Alleen lichte verhoging op dag 3 gehad 1 avondje maar niets noemenswaardigs

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.469
    8.617
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is krap 3 dagen positief geweest, dus een besmetting kan je idd heel goed missen als je niet dagelijks test.

Deel Deze Pagina