Maandag 10 dagen na de miskraam nog een duidelijk positieve zwangerschapstest. Moet wel zeggen dat ik tot dinsdag weefsel verloren ben dus dan is het een kleine week later. Er is weer afloop te zien, maar had gehoopt dat hij bijna negatief zou zijn. Hoe lang kan dit duren? Ik wil het afsluiten een plekje geven,maar nog steeds zere borsten en licht misselijk. Foto 1 na 3 minuten Foto 2 opgedroogd
De eerste keer (miskraam 6 weken) 12 weken, tweede keer (miskraam 10 weken) 5 weken, derde en vierde keer (miskraam 5 weken) 3 weken. Sterkte!! Hopelijk snel weer een negatieve zwangerschapspstest.
Als je onderin de tekst op ‘tools’ klikt kun je evt je bericht bewerken in het vervolg (kan maar een beperkte tijd, dus wel snel zijn )
Duurde bij mijn 6 weken voor negatief was , Na 8 weken weer eisprong en na 10 weken eerste menstruatie na curettage. Was bijna 12 weken.
Het heeft bij mij 8 a 9 weken geduurd voordat er echt geen tuurstreepje meer te bespeuren was .. bij mij erg lang dus. Sterkte gewenst !