bmr prik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama27, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ik vroeg me af of jullie kindjes last hebben gehad van de bmr prik en zo ja wat kregen ze? Mijn zoontje heeft hem ongeveer 10 dagen geleden gehad en nu zie ik in zijn gezichtje wat rode vlekjes en hier en daar ook een paar op zijn lijfje, kan dat met de bmr prik te maken hebben of zou het wat ander zijn?
    groetjes Trotse mama

2. randi

randi Niet meer actief

wat is een bmrprik?

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey dat klopt die rode vlekjes..
    alysia heeft hem maandag gehad en toen zeiden ze na 10 dagen kunnen ze er last van krijgen inderdaad de rode vlekjes was het gelijk en koortsig... dus denk dat het inderdaad van de bmr prik komt..

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hij is er voor de rest niet ziek van ofzo. maar dat kan dus na een paar dagen?

bmr staat voor: bof, mazzelen en rode hond.

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja weet zeker dat ze tegen mij zeiden na ong 10 dagen krijgen er veel kinderen last van pas.. en werd gezegd rode vlekjes en koortserig...
    dus denk dat het dan van de prik inderdaad komt

6. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    ja omdat hij dus geeen koorts heeft twijfelde ik daar aan, maar misschien kan dat ook los zijn van elkaar of dat komt nog(hopelijk niet)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    denk dat het niet perse samen hoef te gaan...
    misschien even op google zoeken er is een site over prikjes en wat ervan kan komen dacht ik.. zal even zoeken

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Na een BMR-vaccinatie duurt het wat langer voordat je kind er iets van merkt. In dit geval krijgt hij vaak pas tussen de zesde en de twaalfde dag na de inenting last van de genoemde verschijnselen. Na een BMR-vaccinatie kan je kind bovendien een lichte huiduitslag krijgen.

en zal zeggen als je het toch niet vertrouw toch de dokter dan even bellen...
    jij bent de mama en voel zelf aan of het goed of echt heel slecht voelt zal maar zeggen...

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    cb arts zei dat die vlekjes mazelen zijn, en die zijn niet besmettelijk. lars had nergens last van, maar zijn vriendinnetje (1 week ouder als hem) had wel die uitslag. was na 2 dagen weer weg. als het na de 12e dag komt moest ik de ha even bellen om er zeker van te zijn dat het niet wat anders was

Deel Deze Pagina