Hoi hoi, Ik vroeg me af hoe lang jullie de geboorteversiering hebben laten hangen voor het raam? Ik vind de sticker op t raam zo leuk, maar wilde wel even weten wat 'gemiddeld' is. Bedankt!
Hier hangt hij na 5 maanden nog, gisteren wel even gekeken of het makkelijk te verwijderen is, toch twijfel ik ook omdat de sticker erg leuk is. Misschien dat ik alleen de naam weghaal
Hangt hier nog steeds hihi, maar hij blokkeert zo mooi de inkijk vanaf de weg. Moeten even iets vinden om die inkijk weg te krijgen en dan zal hij toch wel een keer er af 'moeten'.
Wij hebben de sticker wel 4 maanden laten hangen haha! Vonden het allebei zo leuk en zonde om hem eraf te halen.
bij mn eerste hing hij 6 weken.. maar bij mn 2e hing hij volgens mij wel 3 maanden haha ! gewoon lekker laten hangen zolang je het zelf nog leuk vind !
hier hangen binnen de kaarten nog. sem werd 2 dus de roze slingers moesten plaats maken voor zijn slingers haha de raamsticker en bord hangen en staan nog steeds
3 maanden want zo lang kregen we nog 'kraamvisite' de dag na het laatste bezoek hebben we de boel opgeruimd
Ik vind 6-8 weken wel beschaafd. Heb zelf IVF nodig gehad om zwanger te worden en toen we wanhopig waren of het ooit zou lukken, kon ik die versieringen van andere mensen altijd wel wegkijken. Daarom hebben wij zelf ook niets zichtbaars opgehangen. Natuurlijk gaan andere mensen niet zo ver, maar na 6-8 weken mag het van mij, om deze reden, echt wel weg.
Na 2 weken hebben we de balonnen weggehaald en na 4 weken de hoere het is een... slinger weg gehaald. Ik verbaas me erover hoe lang sommige mensen de slingers laten hangen.
Wij hadden een zelfgemaakte stoffen vlaggetjes-slinger met naam en allemaal gespannen touwtjes met felicitatiekaarten eraan voor het raam hangen. 10 mei issie geboren en toen er redelijk wat kerstkaarten gekomen waren, heb ik de boel pas opgeruimd. (dus... dik 7 maanden later) We hebben nog steeds geen gordijnen beneden, dus ik vond het wel lekker beschut zo, haha
jee wat laten sommige de slingers lang hangen, maar ieder zijn eigen. ik vind 6 weken lang genoeg, kaarten binnen huis heb ik laten hangen tot rond de 8 weken oud
geloof dat ik de versiering ongeveer een maand heb laten hangen...echt wat op het raam heb ik niet gehad...niet zo mijn ding al die ooievaars enzo hahaha