de sticker heeft ook zo'n 3 maanden op het raam geplakt gezeten... Vond het ook zo zonde om hem eraf te halen andere versiering was sneller weg...
op de dag dat mn verlof officieel voorbij was heb ik het weggehaald overbuurvrouw een week later, toen haar verlof officieel voorbij was aan het eind vd straat ( kindje is 3 weken jonger ) hangt het nu nog steeds ( kibd is 5,5 maand )
Die van ons is net weg , er hing zo'n "hoera een meisje" slinger aan de binnenkant op onze slaapkamer (dus 1e verdieping).
Ik geloof dat wij de versiering die van buitenaf te zien was bij J. na twee weken oid hebben weggehaald. Felicitatiekaartjes die in huis hingen hebben wel wat langer gehangen.
Wij hadden alleen een stoffen naamslinger voor het raam opgehangen als "versiering". Opgehangen toen ze na 6 weken thuis kwam en weggehaald toen ik weer aan het werk ging.
De ooievaar in de tuin stond bij de 1e 3 weken ( word door de buren opgezet en afgebroken) bij de 2e 2 weken bij de 3e na 2 weken ziekenhuis opgezet en heeft 3 weken gestaan. De versiering in huis heeft bij allemaal ongeveer een 2 weken gehangen de kaartjes een week of 10.
2 weken ofzo? wij hadden eerst zo'n 3d ooievaar op het raam.. maar het vroor zo hard dat de zuignappen steeds loslieten aan de buitenkant.. toen zo'n hoera het is een meisje slinger opgehangen en na 2 weken was alles dus weer weg Kaartjes hingen hier ietsjes langer en de slingers binnen ook.. maar na een week of 3 gingen die er ook af..