Hoe lang raamversiering laten hangen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendy339, Feb 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,815
    3,343
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de sticker heeft ook zo'n 3 maanden op het raam geplakt gezeten... Vond het ook zo zonde om hem eraf te halen ;) andere versiering was sneller weg...

2. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    op de dag dat mn verlof officieel voorbij was heb ik het weggehaald
    overbuurvrouw een week later, toen haar verlof officieel voorbij was
    aan het eind vd straat ( kindje is 3 weken jonger ) hangt het nu nog steeds ( kibd is 5,5 maand )

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Die van ons is net weg :D, er hing zo'n "hoera een meisje" slinger aan de binnenkant op onze slaapkamer (dus 1e verdieping).

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,144
    8,876
    113
    Ik geloof dat wij de versiering die van buitenaf te zien was bij J. na twee weken oid hebben weggehaald. Felicitatiekaartjes die in huis hingen hebben wel wat langer gehangen.

5. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Wij hadden alleen een stoffen naamslinger voor het raam opgehangen als "versiering".
    Opgehangen toen ze na 6 weken thuis kwam en weggehaald toen ik weer aan het werk ging.

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    De ooievaar in de tuin stond bij de 1e 3 weken ( word door de buren opgezet en afgebroken) bij de 2e 2 weken bij de 3e na 2 weken ziekenhuis opgezet en heeft 3 weken gestaan. De versiering in huis heeft bij allemaal ongeveer een 2 weken gehangen de kaartjes een week of 10.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    2 weken ofzo? wij hadden eerst zo'n 3d ooievaar op het raam.. maar het vroor zo hard dat de zuignappen steeds loslieten aan de buitenkant.. toen zo'n hoera het is een meisje slinger opgehangen en na 2 weken was alles dus weer weg :)

Kaartjes hingen hier ietsjes langer en de slingers binnen ook.. maar na een week of 3 gingen die er ook af..

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Slinger heeft hier 8 weken gehangen

Share This Page