Momenteel leen ik een kolf, maar ik wil er binnenkort een zelf kopen. Nu zit ik een beetje te kijken en kom ik zelf bij de Medela Freestyle uit. Ik heb een heel wensenlijstje en deze kolf voldoet hieraan, maar misschien zie ik een andere (liefst goedkopere) kolf helemaal over het hoofd. Mijn wensenlijstje: - Hij moet dubbel en enkel kunnen kolven - Hij moet op het lichtnet en op een accu kunnen werken - Er moeten normale standaard flesjes op kunnen Ik verwacht straks 12-15 keer per week te moeten kolven, dus wil graag wel een kwalitatief goede kolf. Graag jullie advies!
Ik ben zeer tevreden over Medela. Ik heb een Pump in Style Advanced (PISA). Ik weet niet wat precies het verschil met de Freestyle is. Maar met de PISA heb ik 18 maanden gekolfd, tussendoor zwanger geweest, en hij doet het nu weer/nogsteeds Ik vond het de investering dubbel en dwars waard. De PISA is volgens mij de meest uitgebreide/luxe kolf die Medela heeft, en voldoet aan al jouw eisen. Als de Freestyle dat ook doet, zal hij ongetwijfeld even goed zijn.
De PISA heb ik nu te leen, maar ik merk dat deze toch wel een beetje op begint te raken (is al een oude). De PISA wordt nu niet meer gemaakt heb ik gezien, is Medela vorig jaar mee gestopt.
Freestyle bevalt mij echt super! Is echt een heel fijne kolf, ik heb eerst een goedkopere gehad, maar had liever meteen de freestyle gekocht!
Ik heb een ameda die erg goed bevalt. Daarnaast een handkolfje van medela, die laatste vind ik niet zo prettig, daar krijg ik pijnlijke tepels van op den duur. Waar ik mezelf achteraf in had willen verdiepen is ervaringen met difrax, geen idee of die ook op batterijen werkt, maar daar lopen de slangetjes naar de fles zodat je geen flessen aan je borst hebt hangen. Ik heb mijn dubbele kolf maar zelden dubbel gebruikt omdat ik het maar onhandig vind, je kan dan niets anders doen, in voelde me dan echt een melkkoe haha.
Ik heb er 1 van ardo. Doet t prima! En een vriendelijke prijs. 210 incl tas, koeltasje, extra flesjes, kan dubbel en enkel, Electra en op batterijen. Ik ben er heel blij mee
Oh, dat verklaart waarom ik 'm al niet meer vond! Nou, dan hoop ik dat ik het dit keer nog kan uitzingen met de mijne...
Heb de freestyle, erg fijne en snelle kolf. Ik gebruik hem in combinatie met een kolf bh, lekker makkelijk handsfree. Je zou kunnen kijken op marktplaats. Melk komt niet in aanraking met de kolf zelf, en dan zou je als je dat wil een nieuwe set slangetjes, flesje enz. bij kunnen kopen.