wisselende diensten en temperaturen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieve, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve

lieve Actief lid

6 jul 2007
    129
    0
    0
    VZ iG
    in brabant
    hoi,

ik heb wisselende diensten.
    ik temp elke dag om 6:00 sóchtends.
    alleen als ik in de nachtdienst zit heb ik heel de nacht al gewerkt, en dan kan ik niet om 6:00 sóchtends tempen, wanneer moet ik dan tempen?

en als ik om 6:00 wil tempen kan ik toch wel even uit bed komen en dan tempen, anders wordt mijn vriend wakker, omdat iedereen erover heeft dat je in bed moet blijven liggen.

groetjes lieve

2. Niet meer actief

Nee, je moet echt in bed blijven liggen als je tempt.

Als je dezelfde aantal uren slaapt als in de nacht kan je wel proberen te tempen.
    Maar of het echt betrouwbaar is ?

Ik denk het niet..

3. teunie

teunie Lid

19 feb 2008
    5
    0
    0
    hallo

de vorige keer dat ik zwanger wilde worden heb ik ook getempt en mij is duidelijk verteld dat als je uit je bed gaat de temp. niet meer klopt, dus dan kun je het net zo goed niet doen. en je vriend wil toch ook papa worden moet ie er maar iets voor over hebben toch hahaha. Wat die nachtdienst betreft weet ik het ook niet, ik zou proberen het toch te doen en dan te noteren dat je nachtdienst had. bij de huisarts kun je een formulier halen en die is heel makkelijk in te vullen. Succes ermee. Groetjes Teunie

4. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hoi, dat probleem heb ik ook. :rolleyes: Dat is dus een van de nadelen van onregelmatige diensten. Heb ook besloten als het binnenkort niet op de gewone manier( op de gok) lukt ga ik ovaluatie testen proberen die zitten niet aan zo'n strak tijdschema.

5. teunie

teunie Lid

19 feb 2008
    5
    0
    0
    hallo beverly

Je weet toch wel dat de gemiddelde tijd voor zwanger worden op een jaar ligt, dus dat als je 2 rondes bezig bent het nog niet lang is! of ben je gewoon zo ongeduldig hahaha

6. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Ja ja dat weet ik wel, maar wij hebben hier vaak zat dat als het mn ei zou zijn we bijna niet kunnen klussen door de onregelmatige diensten. En ik ben ook geen 20 meer. Het is ook gewoon wat makkelijker om als je zo'n test doet je mannetje wakker te maken om ff te klussen. Dat ongeduldige is omdat ik zelf al iets eerder kinderen wilde maar dat door omstandigheden niet kon. ;)

7. Niet meer actief

Het moet nog echt spontaan blijven hoor, je kan wel wat gerichter klussen, maar echt niet verplicht klussen.
    Dat is ook niet bevoorderlijk voor het zwanger worden.
    In de koppen hier boven staat ook hoe opgewonder hoe beter.

Deel Deze Pagina