Ik was al zwanger van de oudtse toen ik mijn vriend leerde kennen..hij werd geboren toen we 8 mnd samen waren We zijn samen voor een kleintje gegaan toen we 7 jaar samen waren...nu zijn we al bijna 10.5 jaar samen en hebben we samen 2 dochters
We zijn ruim 6 jaar samen, waarvan 1,5 jaar getrouwd. Mijn mannetje moest wel even aan het idee wennen, maar wil er nu ook voor gaan.
Afgelopen zomer wilden we er voor gaan, maar m'n vriend bleek toch te zenuwachtig en wilde even wachten. Komende voorjaar/zomer gaan we er echt voor! Hij kan er nu naartoe leven... We zijn dan bijna 6 jaar samen.
Wij zijn nu vijf jaar samen. Waarvan 1,5 jaar getrouwd. Ee half jaar na de bruiloft gestopt met de pil.
In december 2006 zijn wij getrouwd na een relatie van 6,5 jaar. In maart 2007 gestopt met de pil. Mijn man had ook tijd nodig om aan het idee van kinderen krijgen te wennen. Helaas nog niet zwanger, maar wat niet is... We wachten het "rustig" af.
op de dag dat mijn man en ik 7 jaar samen waren werd mijn dochter geboren! 1-08-05 romantischer kan niet!
Ik en mijn vriend zijn nu iets meer dan 13 maanden samen, en al een aantal maanden bezig voor een kindje. Dus nog niet zo super lang maar ik en ook mijn vriend willen graag jong kinderen ( hopen we te krijgen ) dus we klussen er nog lekker tegen aan
Wij zijn pas 6 maanden samen en als alles goed was gegaan was ons kindje geboren op de dag dat we een jaar samen waren. Spijtig dat dit niet gelukt is, maar we zijn 100% zeker van elkaar en willen jonge ouders zijn, dus waarom uitstellen?
Wij waren precies 5 jaar bij elkaar toen we aan onze kinderwens begonnen. Nu 7,5 jaar bij elkaar en helaas (nog) geen beebje. gr vruchtje
Toen ik stopte met de pil waren we 5 jaar samen en kwam 2 weken na onze bruiloft erachter dat ik zwanger was
Dan lig ik niet zo heel ver achter! Wij zijn inmiddels 13 jaar en een maand bij elkaar en nu zo'n 7 maanden bezig. We kregen verkering toen ik 17 was en gingen na 1 1/2 jaar al samenwonen, maar het heeft heel lang geduurd voor ik toe was aan trouwen en kinderen. Direct na ons huwelijk vorig jaar juni zijn we met de pil gestopt.
Wij waren 5 jaar samen waarvan 1 getrouwd toen ik stopte met de pil. We zijn inmiddels 1,5 jaar verder.
ehh gelijk? Nou ja eigenlijk wel: ik was met mijn ex 2 jaar bezig geweest ( huwelijk strande omdat hij vreemd ging ) en mijn kinderwens was zooo groot dat ik bij mijn huidige vriend geen voorbehoedsmiddelen wilde gaan gebruiken. IK wilde een kindje met of zonder man ben daar naar hem toe altijd eerlijk in geweest. Bovendoen een Spiraal leek me niks en de pil was geen optie omdat die mijn cyclus totaal onregelmatig had gemaakt na dat ik gesptopt was met mijn ex. Hij vond dat geen probleem mede ook omdat we elkaar aleen in de weekenden zagen den de kans op een zwangerschap dan wel kleiner werd en hij ook wel graag een kindje wilde. Na 1.5 jaar was ik zwanger ( 3 keer dat we in de juiste periode elkaar zagen ) en is hij bij mij komen wonenen en nu bijna 5 jaar later gaan we voor nr 2!