bijna 4 jaar waarvan we 1 jaar samenwonen, zijn niet getrouwd, nu ondertussen alweer 6 maandjes bezig....
we hebben al bijna 7 jaar een relatie waarvan we bijna 4 jaar samen wonen, en 1 1/2 jaar zijn getrouwd.
Wij hebben bijna 11 jaar een relatie waarvan we 10,5 jaar samenwonen en sinds aug 2007 bezig voor een kindje.
ik heb zelf al 4 jaar een relatie, wonen al 1,5 jaar samen en proberen ook al 1,5 jaar om een kindje te krijgen! hopen dat het deze keer lukt
Wij zijn nu 4 jaar en 9 dagen samen (vanaf 10 Feb. 2004), waarvan 11 dagen getrouwd (8 Feb. 2008). In September 2007 ben ik gestopt met de pil, en we zijn vanaf December 2007 bezig met proberen zwanger worden.
Wij zijn sinds 2 september 2007 bij elkaar en in oktober met de pil gestopt. We woonden al direct samen. Ja klinkt erg snel, is het ook, maar we kennen elkaar al 10 jaar en weten wat we aan elkaar hebben
Wij hebben de anticonceptie het raam uitgegooid toen we 6 jaar bij elkaar waren (we zijn nog niet getrouwd). Precies 11 maanden later had ik mijn eerste positieve test!
Na 3,5 jaar zijn we er over begonnen en nu zijn we 4 jaar samen, inmiddels ook getrouwd en gaan we over 2 maanden beginnen met klussen.
Wij waren een jaar samen toen ik met de pil stopte. Nog een half jaartje later stopten we met condooms. Nog niet zwanger, maar we zijn ook nog niet lang bezig.
Hoi, ik was 1jaar en 10 maanden samen toen we voor het eerst gingen proberen. Helaas nog niet gelukt. Groetjes Elba
Wij zijn nu 3,5 jaar samen en sinds een maand gestopt met de pil, maar gaan er half april waarschijnlijk 'echt' voor dus ruim 3,5 jaar. We hadden het er wel al vrij snel over, maar wilde eerst een koophuisje en wat meer financiele zekerheid. Door wisselen van baan nu ook een jaarcontract maar we hebben wel besloten dat we er nu wel bijna echt voor willen gaan!