ik denk dat het bij mij gaat beginnen, vorige eggo was niet zo goed of ik was nog niet zo ver of het was niet verder gegroeid, heb op het begin ook wat bloedverlies gehad maar was wel allemaal donker bloed. nu vandaag een heel klein beetje bloed dus zal wel niet goed zijn, wordt hier zo onzeker en gek van
Sterkte, meid. Hoe ver zou je zwanger zijn en hoe ver gaf de echo aan? Krijg je nog een vervolgecho? Hoe dan ook veel sterkte. Die onzekerheid lijkt me vreselijk!
bedankt voor je reactie volgens de telling moet ik ongeveer 9 weken en 4 dagen zijn, heb de verloskundige nog gebeld en er is weer een eggo gemaakt het was wel iets gegroeid sinds vorige week maar hoe ver en of het goed is weet ik nog niet zag er verder wel rustig uit. hoop volgende week meer te weten
hoi, hoe gaat het nu? heb je alweer een echo gehad? had je ook al een hartje gezien bij je eerdere echo's? hoop dat het goed gaat! gr
helaas is het dinsdag helemaal afgekomen en staan we weer met lege handen. gelukkig heb ika al twee prachtige kanjers waar ik weer veel van ga genieten