6 maanden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door femkes, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tijdens mijn zwangerschap had ik nooit verwacht dat ik 6 maanden al zo'n belangrijke mijlpaal zou vinden, maar met alle moeite die het ons gekost heeft wil ik toch echt een vreugdedansje doen.
    Ons 2de manneke is morgen 6 maanden en ik geef nog steeds bv. Weliswaar met 2 a 3 flesjes kv per week, waar ik echt moeite mee had, maar drie maanden geleden had ik het niet meer durven hopen. Op werkdagen drinkt hij wel wat meer dan ik kolf, maar als ik thuis ben is het geen issue en dat heb ik anders meegemaakt. Ik geniet zo van het voeden samen en wil zo graag minimaal een jaar volmaken.
    We zijn nu langzaam aan het beginnen met bijvoeding en ook dat gaat weer heel wat lastiger dan met de eerste, in zoverre, de jongste heeft een stuk minder haast. Maar toch voelt het alsof er wat minder druk op mij ligt. En dat vind ik ook wel lekker.
    We gaan nog lekker even door en ik ga morgen me heerlijk bewust zijn van het feit dat we 6 maanden hebben bereikt. Dank jullie wel voor alle bemoedigende woorden op de moeilijke momenten.

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Whoehoe! Gefeliciteerd! Her hetzelfde gegaan. Nu wordt ze over 2 weken 1jr en geef ik nog bv. Sinds ze 8 mnd is ook geen kv meer!

3. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Jee! :) Wat fijn dat je deze mijlpaal hebt gehaald!

Hier ook op kdv-dagen 1 flesje kv per dag, dus 3 per week. Het is niet anders... We doen wat we kunnen, toch? Lekker zo doorgaan, je doet het goed!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gefeliciteerd. En geloof me, na 6 maanden gaat het steeds makkelijker en leuker worden!

Deel Deze Pagina