Hoe lang Sab Simplex gebruiken?

Discussion in 'Voeding' started by Momfulness, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

wij geven onze baby vanaf de 4e dag Sab Simplex. Hij heeft erge last gehad van krampjes.

Wie heeft er ervaring met Sab Simplex en hoe lang hebben jullie het gebruikt?

Wij twijfelen om er morgen mee te stoppen omdat hij nog zo klein is en ik eigenlijk geen voorstander ben van medicijnen. Ondanks dat het een homeopatisch middel is en door de vk wordt aangeraden.

Ik hoor het graag!!

2. Eline078

Eline078 Bekend lid

Dec 15, 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    heb het bijna twee maanden gebruikt. duurde even voor ik het juiste middel gevonden had. superspul hoewel hij er op den duur minder goed op ging reageren (werd er beetje immuun voor denk ik) maar nooit rare bijwerkingen gehad of wat dan ook. het heeft mn zoontje echt geholpen, was echt zielig die krampjes. zou me er niet al te druk om maken en gewoon geven.

Je kunt wel proberen om een beetje minder druppels erin te doen maar als hij er last van heeft dan is het zo weer janken en schreeuwen. Dat is echt erger dan die druppeltjes hoor.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Eline087, bedankt voor je antwoord. Wij zijn van 15 naar 10 druppeltjes gegaan vannacht. Hij had naar mijn idee geen last van krampen. Was wel een beetje klagerig...

We houden het zo eventjeseen tijdje aan.
    Die krampen waren inderdaad echt te zielig, dat wil ik niet nog eens meemaken.

4. Eline078

Eline078 Bekend lid

Dec 15, 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    En, hoe gaat het nu ?

Share This Page