avond eten is een ramp!

Discussion in 'Voeding' started by Yellowsun, Oct 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ons zoontje heeft altijd goed gegeten.
    Nu zijn we bezig om het "met de pot mee"te laten eten .
    Ik kook speciaal dingen die ik zeker weet wat hij lekker vind.
    Maar alles spuugt hij uit of haalt hij uit zijn mond en gooit het op de grond.
    eesrt at hij altijd lekker mee met ons en nu is het iedere avond een knoeiboel.
    Hij eet 2 a3 happen en daarna krijgt hij wel nog wat yoghurt of vla (d ie eet hij wel dan weer)
    Als ik hem een potje geef eet hij dat wel vaak voor de helft op.
    Zou het eraan liggen dat het stukjes zijn?In potjes is het meestal wel iest fijner?
    Hij is nu 13 maanden.
    zijn boterhammen en fruit eet hij trouwens wel in stukjes,wat wel weer goed gaat

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier is die fase net weer een beetje voorbij gelukkig,

ik denk echt dat het fases zijn ,mijn dochter heeft er al een aantal gehad zei is 14 maanden.

gewoon niet dwingen om te eten werkt hier het beste, wij gaven wel altijd een toetje,dat at ze wel op.

gewoon blijven aanbieden en ze gaan vanzelf weer eten
    het gaat echt over

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Was hier ook tot een paar weken terug.

We hebben het geknoei doorbroken door haar weer even te voeren terwijl ze speelt. Ze maakte er echt een knoeiboel van iedere avond aan tafel. Het eten vloog overal, behalve in haar mond. Kleren helemaal doordrenkt met eten, kon de vloer weer moppen... pfff....
    Daar had ik even geen zin meer in!

Na een paar weekjes niet meer in de kinderstoel zitten savonds (en smiddags!) was het geknoei behoorlijk vergeten.

Nu zit ze weer leuk te smullen in de kinderstoel (gevoerd worden vindt ze minder), en een stuk minder geknoei.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    gelukkig maar,hopelijk gaat het hier ook weer over

5. juffie81

juffie81 Bekend lid

Aug 7, 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Hier eet Jelle al bijna 5 maanden geen avondeten. Het knoeien valt hier wel mee. Iedereen zegt dat het een fase is waar ze doorheen moeten. Maar wij zitten er nu nog steeds midden in.
    Succes!!

6. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

Jun 9, 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Zelfde hier, mevrouw wil al snel niet meer eten. Gister spinazie, je raad het al, ALLES onder! Tja, het zal wel weer een fase zijn....;)
    Een potje wil ze wel, maar ja, we moeten toch eens beginnen met 'gewoon' eten he?

Share This Page