Wij waren 5,5 jaar bij elkaar toen ik zwanger raakte. Maar zijn al begonnen met 'proberen' toen we 2,5 jaar samen waren.
Wij waren anderhalve MAAND bij elkaar.............. Binnen een half jaar getrouwd en we houden het al 3,5 jaar vol.... Voordat wij een relatie kregen kende ik hem wel al 3 jaar... Dus... Ach... Uiteindelijk gaat het om het gevoel en ben nog steeds verliefd op mijn man!
Toen ons zoontje geboren werdt waren wij 22 maanden samen... Ondanks het welbekende redenen voor scheiding-lijstje (nr. 1 verliezen kind, nr 2. Verbouwing, nr. 3 verhuizen) wat de opsomming is van wat we in die 43 maanden samen hebben meegemaakt en ook nog eens 4 miskramen nog steeds heel gelukkig met elkaar!
Dit herken ik wel: 'what doesn't kill you makes you stronger'. Hier weinig ellende in de relatie, maar wel in de nabije familie. Uiteindelijk voor het leven, ons leven, gekozen. Nu 13 jaar samen, en onze dochter is bijna 7 maanden.
Ehmmm net 4 maanden... met 8 maanden getrouwd en volgende maand 7 jaar getrouwd en bijna 4 kinderen verder.
Hier ruim 4,5 jaar samen waarvan we al ruim 2,5 jaar inmiddels bijna 3,5 jaar hahaha bezig zijn met klussen en nu ben ik zwanger van ons 1e kindje en hoop dat deze zwangerschap helemaal goed gaat verder
We waren 8 jaar samen toen Dit jaar 10 jaar, we wilde iets leuks gaan doen, weekendje weg ofzo, maar dat word nu heerlijk genieten van onze 2de zoon <3 Ik ben namelijk net voor onze 'verkeringsdatum/trouwdag' uitgerekend
Wij best snel..haha 15 maanden toen we voor kindje gingen en 18 maanden dat het raak was. Hij is wel in de eerste periode op uitzending geweest voor 4 maanden (militair) Net 1 dag voor we iets kregen. Bij de tweede 2,5 jaar Bij de derde nu 4 jaar
Wij waren ruim 6 jaar samen toen ik zwanger raakte en gestart na 5 jaar samen zijn. Zijn nu bijna 9 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd.
Wij zijn 7 jaar bij elkaar, waarvan we in november 4 jaar samen wonen. in augustus 2 jaar zijn getrouwd en in november onze eerste kindje verwachten
Toen de 1e geboren werd waren we net 2 jaar samen, waarvan 1 jaar en 8 maanden samenwonend. Maar kleintje was een echte verrassing dwars door de pil heen. Nu bijna 7 jaar samen en zwanger van de 3e.