Bijna 7 jaar samen en 5 jaar samen wonend toen we voor ons eerste kindje gingen. Nu zijn we 8 jaar samen en ik ben zwanger van nummertje 2.
We zijn bijna 9 jaar samen als onze eerste wordt geboren. Inmiddels wonen we ook al weer ruim 5 jaar samen.
We waren 8,5 jaar samen toen ik zwanger raakte, waarvan 1 jaar 3 maanden samenwonend en een half jaar getrouwd. Ondertussen dus bijna tien jaar samen.
8,5 jaar samen en na 2,5 jaar trouwen is bas eindelijk geboren. En nu in We waren 8,5 jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd en toen kwam Bas zo ongeveer.
wij zijn in november 5 jaar samen en ons eerste kindje wordt in augustus verwacht we wonen straks 3 jaar samen
Ik werd "gepland" zwanger 11 maanden nadat we een relatie kregen. We kenden elkaar toen wel al jaren.
10 maanden volgens mij maakt dat niet zoveel uit , je moet doen waar je je goed bij voelt en dat is bij iedereen verschillend, zit niet echt een grens denk ik.
wij waren 3 maanden samen toen ik zwanger geraakte en geloof het of niet wij zijn nu, 4 jaar later nog steeds samen en in verwachting van ons 2e kleintje!!!! Hij is het beste wat me ooit overkomen is, net zoals mijn kindjes