We waren al 10 jaar samen en woonden vijf jaar samen. Maar we zijn dan ook al samen vanaf mijn 14e... Werd zwanger toen ik net 25 was en nu 5 jaar later net ons derde kindje gekregen!!
Voordat we trouwden, hadden we al 2 jaar een relatie. We besloten zo'n 3 maanden na ons trouwen er voor te gaan maar het ging niet zoals we verwacht hadden. Pas na anderhalf jaar zwanger van onze *dochter. Maar ze overleed bij 7,5 maand zwangerschap. Dus zeg maar in elk geval dat we 3,5 jaar wat hadden met elkaar voor ik zwanger werd van ons kindje.
31 Januari 2011 hebben we een relatie gekregen 11 Januari 2012 positieve zwangerschapstest 31 Januari 2012 getrouwd ( stond al gepland voor de zwangerschapstest). Kennen elkaar al wat jaartjes
hoi wij waren 5,5 jaar samen en 2 Weken getrouwd toen ik zwanger raakte(laatste mentruatie op mijn trouwdag) hihi. wel al een jaar bezig geweest. liefs paula
We waren 9 jaar bij elkaar toen we de pil de deur uit deden, helaas heeft het toen nog ruim 3 jaar jaar geduurd voor ik zwanger werd. In juni zijn we na 12 jaar relatie getrouwd (was al gepland voor we wisten dat ik zwanger was) en in augustus verwachten we ons kindje.
na 3 maanden zwanger. Zijn 1 week voor de uitgerekende datum 1 jaar bij elkaar. Gaan op 15 augustus trouwen.
Wij zijn in November 5 jaar bij elkaar, vind het zo mooi dat we dan ook ons droppie mogen verwelkomen!
wij zijn bijna 11 maande bij mekaar en ik ben nu zwanger als het kindje geboren woord zijn we een goede 1.5 jaar samen
Wij hebben elkaar leren kennen in augustus 2002, zijn verloofd op 7 februari 2003 en getrouwd op 7 augustus 2004. Maart 2005 was ik zwanger van Justin en 4 december 2005 werd hij geboren Wij waren dus iets langer dan 3 jaar samen
Toen ik vorig jaar november zwanger raakte (29 jaar oud) waren mijn man en ik 7 jaar en 3 maanden samen, waarvan net geen drie maandjes getrouwd. Ons kindje komt waarschijnlijk net voor ons 8 jarig samenzijn.
Ik ben 9 jaar en 4 maanden samen met mijn vriend, en ik ben 30 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje!