Dit wordt ons eerste kindje en kennen elkaar ruim 12 jaar. Ik was 15, hij 17 toen we verkering kregen. Ik ben nu 27 hij 29 en inmiddels zijn we een half jaar getrouwd. Time flies!!!
Op de dag dat we 3 jaar samen waren, hadden we een positieve test in onze handen! En inmiddels zijn we ruim 5 jaar samen en nummer 2 onderweg!!!
Wij zijn 5 augustus 2012 15 jaar samen. Onze oudste dochter wordt volgende maand 6 jaar, dus wij waren 9jar samen toen we haar kregen, wel ruim 8 jaar op haar moeten wachten. Dus wij waren ongeveer een jaartje samen toen we besloten om voor een kindje te gaan. Nu zijn we 4 dochters verder, en ben ik opnieuw zwanger morgen 15 weken. 3de dochter is vorig jaar maart overleden, 1 week na haar geboorte.
Mijn eerste twee kinderen deel ik samen met mijn ex partner bij mijn oudste zoon waren wij 4 jaar samen. Bij de tweede 5 jaar. Is nu 6 jaar geleden. Ik ben nu 9 maanden samen met mijn nieuwe partner en 7weken zwanger. Wat een heel bewuste keuze is geweest!!!
Wij waren 3 maanden samen toen ik ongepland zwanger raakte. Ik kende hem toen wel al ruim 6 jaar. Maar goed, inmiddels zijn we 5 jaar samen, nog steeds erg gelukkig en in verwachting van ons 2e kindje.