Wij zijn bijna tien maanden samen en net zwanger van ons eerste kindje samen. Ik heb al een zoontje van ruim 3.
Wij zijn de 13e 8 jaar samen. Stiekem hopen we dat het kindje dan geboren wordt als kroon op onze liefde. Ik ben de 19e uitgerekend en vooralsnog lijkt ze helemaal geen haast te hebben.
wij zijn 9 jaar en 4 maanden samen! en als alles goed gaat krijgen we volgend jaar ons jubileum jaar in maart een kindje
net 8 maanden samen bij ons eerste kindje samen. ik heb al een zoontje uit een eerdere relatie, en mijn vriend ook. ik zou niet spontaan zwanger kunnen raken, maar het lot bepaalde anders.. super welkom dit wonder!
1ste kindje 7maanden toen ik zwanger werd. was een tienerzwangerschap (18jaar) 2de kindje nu 10 jaar samen!!
4 jaar samen toen ik zwanger werd van ons zoontje. Ik was met de pil gestopt toen we net 1,5 jr samen waren 1 jaar later in 2009 een mk en in 2010 nog eens en in 2011 een blijvertje! Onze prachtige zoon
Even denken. Sinds februari 2008 samen maar toen nog twee jaar op en neer gependeld omdat hij nog in Griekenland woonde. In 2010 is ie hier komen wonen dus bij elkaar iets meer dan 4 jaar waarvan 2 bij elkaar. We hebben dus inmiddels wel wat overwonnen want zo'n afstand is alles behalve makkelijk. En nu verwachten we ons eerste kindje .