na miskraam opnieuw proberen

Discussion in 'Zwanger worden' started by laney, Oct 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laney

laney Actief lid

Oct 2, 2009
    335
    72
    28
    #1 laney, Oct 2, 2009
    Last edited: Oct 2, 2009
    Hallo,

Ik heb 1,5 maand geleden een opgewekte miskraam gehad.
    Daarna 2 weken gevloeid en nu.. 4 weken later.. nog niet ongi.

Hebben meerdere mensen ervaring met een miskraam en daarna weer gelijk door proberen.

Mijn vriend en ik klussen elke dag.. Maar ik heb dus geen idee wanneer ik overtijd zou zijn en of ik wel een eisprong heb gehad en wanneer,,

Hebben meer mensen hier ervaring mee na een miskraam? Ik hoop dat jullie je ervaring met mij kunnen delen, zodat ik ook een beetje weet wat te doen ;)

2. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Wij zijn nu een jaar bezig en heb inmiddels 2 miskramen achter de rug. Wij zijn na beide keren er meteen weer voor gegaan.
    Beide keren ben ik het vanzelf verloren en is mijn cyclus weer volledig zoals het was.
    Hoe ben je er nu verder onder? Het al een beetje verwerkt?

3. laney

laney Actief lid

Oct 2, 2009
    335
    72
    28
    Nee ik ben er niet echt overheen. Maar ik moet me er bij neerleggen.
    We proberen nu gewoon nog een keer.

Maar ik vraag me af of en wanneer ik overtijd ben.. Omdat mijn miskraam toch al 6 weken geleden is.

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoe lang was je zwanger?
    Ik werd na miskraam pas 8 weken later ongesteld.
    Dit heeft te maken met je HCG niveau, deze moet onder de 6 zitten wil je een eisprong kunnen krijgen.

Gr Samantha

5. laney

laney Actief lid

Oct 2, 2009
    335
    72
    28
    Ik was maar 5 weken echt zwanger. Dus vanaf de verwekking.

Dus nog niet zo lang.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik werd na mijn miskraam (curretage) 6 weken later weer ongesteld. Daarna zijn mijn cyclussen 35 dagen en 32 dagen geweest. Tis moeilijk te zeggen wanneer je vruchtbaar of ongi wordt na een miskraam, je kunt niets anders dan afwachten. Wie weet komt je ongi snel (meestal binnen 8 weken) en hopelijk is je cyclus daarna weer normaal.

Heel veel sterkte meid, tis echt moeilijk zoiets mee te moeten maken en ik ben er ook nog elke dag mee bezig, terwijl het al bijna 5 maanden geleden is.

Share This Page