hoe lang samen bij eerste zwangerschap of besluit ervoor te gaan..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Wauw Isademi..mooi verhaal!

Wij waren 4,5 jaar samen toen de pil de deur uitging, waarvan we er 3 samengewoond hebben in een appartementje..Wij wilden ook eerst een leuk huis en beiden een vaste baan..D'as vorig jaar gelukt! Nu zijn we alweer dik 5 jaar samen en in afwachting van ons eerste kindje!

Liefs,
    Anna

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    We gaan vandaag precies 7,5 jaar met elkaar! :)

Wonen nu ongeveer 5 jaar samen en sinds een half jaar in onze nieuwe eensgezinswoning. In ons andere huis hadden we gewoon geen plek voor een kindje. Vorige maand besloten om aan kinderen te beginnen en vorige week mijn laatste pil geslikt :p

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als het goed voelt maakt de tijd dat je samen bent niet uit.

wij woonden na 2 maanden samen en besloten toen ook al een kindje te willen. maar eerst hebben we onze studies afgerond en hebben een reis gemaakt.

onze zoon is 2,5 week geleden geboren en we zijn nu precies 4 jaar samen. we wisten het dus al wel maar hebben de tijd genomen voor het praktisch haalbaar was.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Toen we besloten om aan kindjes te beginnen waren we bijna 7 jaar samen. Helaas hebben we nog 5 jaar moeten wachten voordat we eindelijk onze meid mochten verwelkomen.

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wij waren ruim 6 jaar samen en 1 1/2 jaar getrouwd toen de pil de deur uit ging :)

6. foofur1983

2 dec 2008
    58
    0
    0
    Wij zijn nu 8 jaar samen waarvan we 5 jaar samenwonen.
    Op dit moment zijn we 33 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Ik denk dat een ieder maar voor zichzelf moet beslissen wanneer je er klaar voor bent. Een ander kan dat gelukkig nog steeds niet voor je doen.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    3 weken geleden vierde wij dat we elkaar 2 jaar kennen. En kijk mijn banner
    heel heel heel snel dus

8. Tese

Tese Niet meer actief

Na 6.5 jaar samen ben ik gestopt met de pil en 7 maanden later was ik zwanger van onze prachtige zoon!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hadden al 10 jaar een relatie en woonden 4 jaar samen (maar goed, wij kregen ook al wat met elkaar toen ik 14 was...)
    wij hebben gewacht tot we afgestudeerd waren een baan hadden en een huis dat groot genoeg was voor een kindje erbij...

10. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    wij zijn straks in november 5 jaar bij elkaar, we wonen vanaf de eerste dag samen, eerst 4 jaar in een appartement, nu net een paar maanden in ons nieuwe huisje. we wouden ook graag eerst een ander huis, dan kinderen. toch vorig jaar november al gestopt met de pil, omdat zwanger worden niet te plannen is, zie je nu wel weer. ons huisje is er, plek genoeg voor wel 3 kleine hummeltjes (doe rustig aan hoor), laat de kids maar komen.:D:D

en ook wij hadden het er, na een paar maanden een relatie te hebben, ook al over trouwen en kinderen hoor, inmiddels bijna 5 jaar verder en zie hier, nog niet getrouwd, nog geen kids:(:p

liefs

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wij zijn 3 jaar en 3 maanden samen, 2jaar getrouwd en na 1 jaar en 11 maanden samen zijn hebben we besloten om ervoor te gaan, we zitten nu in ronde 18, voor ons 1e alweer.
    en we woonden ook al vanaf dag 1 eingelijk al samen

Liefs Dina

12. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi, mijn vriend en ik zijn ongeveer 3 jaar bij elkaar, en hebben net besloten ervoor te gaan!Wij vinden het allebei onwijs spannend, maar erg leuk! ook wij zullen heus wel commentaar krijgen van uit de omgeving, maar daar trek ik (probeer ik althans) me niets van aan, en dat moet jij ook niet doen hoor!Het is jullie leven,liefde en gevoel, en daar gaat het om![​IMG].
    Het is zó makkelijk om over andere mensen te oordelen, want dan hoef je immers niet naar je eigen leven te kijken....toch? La dolce Vita! Succes ermee, en hopelijk lukt het jullie allemaal snel en positief! liefs

13. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    oh...ha ha, je kan wel zien dat ik hier nieuw ben, heb geen goed icoontje gebruikt in mijn vorige bericht, sorry, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij waren 8 jaar samen waarvan 5 jaar samenwonend toen we besloten ervoor te gaan! Hebben mooi huis met ruime tuin, een tweede autootje en hebben nog een grote rondreis in Amerika gegaan. En toen waren we er klaar voor :)

15. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    zou iemand mij willen vertellen hoe de banner werkt? ik heb er net 1 uitgekozen,maar hoe zet je dat vast? sorry...ben vast niet de eerste (en ook niet de laatste) die dat vraagt

16. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Mijn man en ik waren 15 en 18 toen we bijelkaar kwamen. Ik wou graag jong moeder worden. Op mijn negentiende wou ik graag stoppen met de pil. Maar goed manlief was er nog niet klaar voor maar toen ik net 20 was zijn we begonnen. Maar manief is nu 27 en ik ben 24 en nog niet zwanger. We wonen nu dik 5 jaar samen en zijn nu dik een jaar getrouwd.

LIEFS

17. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    wij waren 6 jaar en paar maandjes samen toen ik zwanger raakte, waren echter al wel 16 maanden bezig!

wonen nu ongeveer 3 jaar samen, en gaan in oktober trouwen:)

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik verkeerde al 5 jaar samen met mijn vriend. we woonden ongeveer een 9 maanden samen denk ik. we hebben eerst met zijn 2en een jaar gewerkt en toen iets leuks gekocht ervoor gezord dat we nieuwe meubeltjes hadden en voldoende spaarcentjes enzo. en toen eraan begonnen :)

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wij kennen elkaar deze maand 5 jaar, en waren 2 jaar getrouwd toen we stopten met de pil. Eigenlijk wilden we al eerder stoppen, maar toen kwam er plotseling een grote verhuizing+verbouwing tussendoor. En toen ging ons geld wel erg hard :p Dus toen toch nog maar eventjes gewacht! Maar nu hebben we weer flink gespaard en zijn we er klaar voor. Het lijkt ons erg leuk om jonge ouders te worden!

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben ongepland zwanger geraakt van de eerste.
    Ik kende m'n vriend al wel een tijdje, maar we hadden pas 3 weken wat, toen ik positief testte. Ik was toen 5 weken zwanger (inclusief de twee weken die je gratis krijgt ;)), dus echt meteen toen we wat kregen was ik ook zwanger. Milan is inmiddels bijna 13 maanden en alles gaat nog steeds perfect!

De tweede keer dat ik zwanger raakte hadden we 16 maanden wat met elkaar (Milan was toen 7 maanden). Helaas is dat een miskraam geworden.

Deel Deze Pagina