Wauw Isademi..mooi verhaal! Wij waren 4,5 jaar samen toen de pil de deur uitging, waarvan we er 3 samengewoond hebben in een appartementje..Wij wilden ook eerst een leuk huis en beiden een vaste baan..D'as vorig jaar gelukt! Nu zijn we alweer dik 5 jaar samen en in afwachting van ons eerste kindje! Liefs, Anna
We gaan vandaag precies 7,5 jaar met elkaar! Wonen nu ongeveer 5 jaar samen en sinds een half jaar in onze nieuwe eensgezinswoning. In ons andere huis hadden we gewoon geen plek voor een kindje. Vorige maand besloten om aan kinderen te beginnen en vorige week mijn laatste pil geslikt
als het goed voelt maakt de tijd dat je samen bent niet uit. wij woonden na 2 maanden samen en besloten toen ook al een kindje te willen. maar eerst hebben we onze studies afgerond en hebben een reis gemaakt. onze zoon is 2,5 week geleden geboren en we zijn nu precies 4 jaar samen. we wisten het dus al wel maar hebben de tijd genomen voor het praktisch haalbaar was.
Toen we besloten om aan kindjes te beginnen waren we bijna 7 jaar samen. Helaas hebben we nog 5 jaar moeten wachten voordat we eindelijk onze meid mochten verwelkomen.
Wij zijn nu 8 jaar samen waarvan we 5 jaar samenwonen. Op dit moment zijn we 33 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik denk dat een ieder maar voor zichzelf moet beslissen wanneer je er klaar voor bent. Een ander kan dat gelukkig nog steeds niet voor je doen.
Na 6.5 jaar samen ben ik gestopt met de pil en 7 maanden later was ik zwanger van onze prachtige zoon!
wij hadden al 10 jaar een relatie en woonden 4 jaar samen (maar goed, wij kregen ook al wat met elkaar toen ik 14 was...) wij hebben gewacht tot we afgestudeerd waren een baan hadden en een huis dat groot genoeg was voor een kindje erbij...
wij zijn straks in november 5 jaar bij elkaar, we wonen vanaf de eerste dag samen, eerst 4 jaar in een appartement, nu net een paar maanden in ons nieuwe huisje. we wouden ook graag eerst een ander huis, dan kinderen. toch vorig jaar november al gestopt met de pil, omdat zwanger worden niet te plannen is, zie je nu wel weer. ons huisje is er, plek genoeg voor wel 3 kleine hummeltjes (doe rustig aan hoor), laat de kids maar komen. en ook wij hadden het er, na een paar maanden een relatie te hebben, ook al over trouwen en kinderen hoor, inmiddels bijna 5 jaar verder en zie hier, nog niet getrouwd, nog geen kids liefs
Wij zijn 3 jaar en 3 maanden samen, 2jaar getrouwd en na 1 jaar en 11 maanden samen zijn hebben we besloten om ervoor te gaan, we zitten nu in ronde 18, voor ons 1e alweer. en we woonden ook al vanaf dag 1 eingelijk al samen Liefs Dina
Hoi, mijn vriend en ik zijn ongeveer 3 jaar bij elkaar, en hebben net besloten ervoor te gaan!Wij vinden het allebei onwijs spannend, maar erg leuk! ook wij zullen heus wel commentaar krijgen van uit de omgeving, maar daar trek ik (probeer ik althans) me niets van aan, en dat moet jij ook niet doen hoor!Het is jullie leven,liefde en gevoel, en daar gaat het om!. Het is zó makkelijk om over andere mensen te oordelen, want dan hoef je immers niet naar je eigen leven te kijken....toch? La dolce Vita! Succes ermee, en hopelijk lukt het jullie allemaal snel en positief! liefs
oh...ha ha, je kan wel zien dat ik hier nieuw ben, heb geen goed icoontje gebruikt in mijn vorige bericht, sorry, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
Wij waren 8 jaar samen waarvan 5 jaar samenwonend toen we besloten ervoor te gaan! Hebben mooi huis met ruime tuin, een tweede autootje en hebben nog een grote rondreis in Amerika gegaan. En toen waren we er klaar voor
zou iemand mij willen vertellen hoe de banner werkt? ik heb er net 1 uitgekozen,maar hoe zet je dat vast? sorry...ben vast niet de eerste (en ook niet de laatste) die dat vraagt
Mijn man en ik waren 15 en 18 toen we bijelkaar kwamen. Ik wou graag jong moeder worden. Op mijn negentiende wou ik graag stoppen met de pil. Maar goed manlief was er nog niet klaar voor maar toen ik net 20 was zijn we begonnen. Maar manief is nu 27 en ik ben 24 en nog niet zwanger. We wonen nu dik 5 jaar samen en zijn nu dik een jaar getrouwd. LIEFS
wij waren 6 jaar en paar maandjes samen toen ik zwanger raakte, waren echter al wel 16 maanden bezig! wonen nu ongeveer 3 jaar samen, en gaan in oktober trouwen
ik verkeerde al 5 jaar samen met mijn vriend. we woonden ongeveer een 9 maanden samen denk ik. we hebben eerst met zijn 2en een jaar gewerkt en toen iets leuks gekocht ervoor gezord dat we nieuwe meubeltjes hadden en voldoende spaarcentjes enzo. en toen eraan begonnen
Wij kennen elkaar deze maand 5 jaar, en waren 2 jaar getrouwd toen we stopten met de pil. Eigenlijk wilden we al eerder stoppen, maar toen kwam er plotseling een grote verhuizing+verbouwing tussendoor. En toen ging ons geld wel erg hard Dus toen toch nog maar eventjes gewacht! Maar nu hebben we weer flink gespaard en zijn we er klaar voor. Het lijkt ons erg leuk om jonge ouders te worden!
Ik ben ongepland zwanger geraakt van de eerste. Ik kende m'n vriend al wel een tijdje, maar we hadden pas 3 weken wat, toen ik positief testte. Ik was toen 5 weken zwanger (inclusief de twee weken die je gratis krijgt ), dus echt meteen toen we wat kregen was ik ook zwanger. Milan is inmiddels bijna 13 maanden en alles gaat nog steeds perfect! De tweede keer dat ik zwanger raakte hadden we 16 maanden wat met elkaar (Milan was toen 7 maanden). Helaas is dat een miskraam geworden.