hoe lang samen bij eerste zwangerschap of besluit ervoor te gaan..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WannaBeMammie

6 mei 2008
    49
    0
    0
    almelo
    Hallo mandy,

ik en mijn partner waren ook een jaartje samen toen we besloten te gaan proberen zwanger te raken,,,,, wij woonden toen ook 9maand samen maar we kennen elkaar al van eem jaartje of 12 mss 13,,, onze moeders zaten bij de zelfde vereniging en wij zaten op de zelfde sport,,,, Nu zijn we 2 jaar samen en ben ik zwanger en we zijn ontzettend blij!
    Ik vind dat jullie moeten doen wat jullie willen,,,, alleen jullie kunnen voelen of het allemaal goed zit etc.
    Als het voor jullie goed zit,,, wrom dan wachten, ik was ook erg bang voor reacties van de buitenwereld maar we hebben voor ons zelf gekozen en dat moeten jullie ook lekker doen, er zijn altijd wel mensen die over je lullen,,,,en ik zeg altijd,,, het is beter dat mensen over je lullen dan van je eten,,,
    meisss succes met het zwanger willen worden!!

liefs mij

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij zijn samen vanaf april 2005 en ik ben in maart 2007 gestopt met de pil en was vrij snel zwanger.
    we kenden elkaar toen dus iets minder dan 2jaar en woonden al een jaar samen.

bij ons is het (in de ogen van veel mensen) allemaal snel gegaan omdat het gewoon goed voelde en we waren er klaar voor.

alyssa is nu bij 1,5 jaar en er zit nog steeds een stijgende lijn in onze relatie.

liefs doris

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    je heb helemaal gelijk :D en bedankt!

en jij natuurlijk lekker genieten van je zwangerschap! super joh!

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Is wel bijna een maandje terug dat iemand hier wat heeft neer gezet maar toch zou ik hier ook even wat neerzetten!

Mijn vriend en ik zijn al 5 jaar samen.
    We wonen ook al bijna 2 jaar samen..
    In januari 2008 hebben we besloten dat ik zou stoppen met de pil. (maar niet om zwanger te worden)

na de pil stop kwam mijn menstruatie eerst regelmatig, maar dat sloeg om waardoor ik een half jaar ongeveer niet ongesteld was geweest. Dus onderzoeken gehad e.d (waaruit bleek dat ik misschien de kans had nooit via natuurlijke wijze kinderen te krijgen) Sinds mei 2009 heb ik weer een normale cyclus.. Mijn vriend en ik hebben het wel over kinderen gehad maar niet echt bewust gezegd van we gaan er nu voor..
    Dat we nu zwanger zijn was niet helemaal gepland. Maar het is zeker wel welkom.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij waren 5 jaar samen toen ik voor het eerst zwanger raakte.
    We hadden bewust gewacht tot we de boel een beetje op orde hadden. Grotere woonruimte, vaste baan, etcetcetc...
    Jammer genoeg ging die zwangerschap niet goed.

Volgende maand zijn we 6 jaar samen en opnieuw zwanger :)

Als het voor jullie goed voelt dan moet je het doen. Jullie kennen elkaar tenslotte toch al een tijd, ook al heb je nog maar een klein jaartje een relatie.

Succes!!

6. Mennie

Mennie Niet meer actief

wij waren 4,5 jaar samen toen we besloten de pil te laten staan...

als jij denkt dat jullie elkaar goed genoeg kennen en je hebt er een goed gevoel bij dan gewoon doen!

7. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Wij iets langer dan anderhalf jaar toen we besloten voor een kindje te gaan. Nu zijn we 2 jaar samen.

We hebben wel al een geschiedenis samen, na zo'n 12 jaar elkaar niet gezien te hebben sloegen de vonken gewoon weer over.

8. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    We hebben elkaar vorig jaar juli ontmoet en in september raakten we zwanger...het voelde meteen goed,en we zijn nog steeds supergelukkig

Ons zoontje is 11 juni geboren ,en ik heb al 2 kids uit een vorige relatie en in die relatie kenden we elkaar langer en het maakte niks uit,we pasten gewoon niet bij elkaar,wat ik nu voel bij mijn man nu is iets dat ik nooit kende,het is soms nog steeds onwerkelijk...dat ik mijn ware nog heb ontmoet.

We gaan nu voor een 2de (4de) ;)

Groetjes S

9. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Wij zijn 6 jaar samen, waarvan 2 getrouwd. Na nog geeneens 1 jaar gingen wij samenwonen.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij zijn nu ongeveer 4,5 jaar samen, kennen elkaar 5 jaar, wonen 3,5 jaar samen en nu 5 maanden in ons nieuwe huis!

11. Sara86

Sara86 Lid

8 jun 2009
    80
    0
    0
    Wij zijn in oktober 6 jaar samen. Vorig jaar juni getrouwd. En nu al 22 weken zwanger van ons eerste kindje.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wij zijn 6,5 jaar samen ( waarvan 1,5 samen wonend)

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wij zijn 10 en een half jaar samen, waar van we 8 jaar samen wonen en sinds maart zijn we getrouwd..... Wilde ik graag, en nu 6 weken zwanger. Hopelijk blijft alles goed gaan....(met de zwangerschap dan he! met die man lukt het wel ;))

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Toen we 6 jaar bij elkaar waren besloten we dat ik stopte met de pil. Toen we 8 jaar samen waren werd onze dochter geboren.

15. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Wij hadden 2 maanden een relatie toen de pil de deur uit ging. We woonden toen al samen. En wat al velen gezegd hebben, als het goed voelt dan voelt het goed.

Liefs Dyja

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Leuk om al die ervaringen te lezen:)

Mijn vriend en ik zijn in oktober 8.5 jaar samen:$ Ik was 17 dat we wat kregen. Nu wonen wij al ruim 2 jaar samen en eindelijk na 2 jaar onderhandelen over de leeftijd is meneer zover;) Als we geluk hebben is hij 25 en ik 26 als we een beeb mogen verwelkomen:D

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik zie dat wij dezelfde cyclus hebben!! Echt exact hahaha! Is het ook je eersye ronde?

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij zijn nu ook pas een jaar samen, na een half jaar woonde we samen en een half jaar later (3 maanden geleden) hebben we besloten om voor een kindje te gaan.. ;)

19. missdevil

missdevil Actief lid

22 sep 2009
    146
    0
    0
    beveiliging
    rotterdam
    ik ken hem nu 3 jaar
    2.5 jaar samenwonend

20. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Haha ja echt geinig, het is voor ons de tweede ronde.:)

Deel Deze Pagina