Wij zijn al 11 jaar samen, maar we waren dan ook jong toen we een relatie kregen. Na allebei een lange studie te hebben gedaan, zijn we er nu wel aan toe.
Wij zijn meer dan 7 jaar samen en wonen 6 jaar samen. Wij zijn nu 1 jaar getrouwd. Vanaf volgende week gaan we het proberen.
Wij zijn 5 jaar samen en wonen 2 jaar samen.. We gaan het proberen zogauw ik weer een regelmatige cyclus heb.. Ja of het moet tussendoor gebeuren maar dat is natuurlijk weinig kans Liefs
Besloten om voor 1ste kindje te gaan => wonen 1jaar en 1 maand samen en zijn 3 jaar en een 1 maand samen! Nu al bezig van mei 2009 voor ons 1ste kindje! xxx Daiske xxx
Wij waren 3 1/2 jaar samen toen we onze zoon kregen. Maar ben vanaf het begin heel duidelijk geweest dat ik voor me 30ste kinderen wilde ( als het natuurlijk mocht lukken) Eerst een huisgekocht en toen getrouwd en paar dagen voor het trouwen was ik zwanger. En nu papa en mama van een mooie zoon.
@Daiske: hahaha ja ik kwam ineens achter dat ik 2 wk overtijd was. We hadden het ook zo druk met de voorbereidingen. Helemaal niet meer bij nagedacht. Maar me jurk kon net dicht. Nee hoor grapje. Het was ook een heel mooi huwelijkscadeau.
Toen ik stopte met de pil in juli waren wij 5 jaar samen, waarvan we 2,5 jaar samenwonen en 1 jaar getrouwd zijn
wij waren net een jaar samen toen we gingen trouwen en kort daarna besloten we voor een kindje te gaan nu zijn we bijna 3 jaar samen
Mijn vriend en ik zijn 8 okt. 5 jaar samen.. we kennen elkaar nu 6 jaar en wonen sinds vorig jaar juni samen en hebben sinds februari dit jaar een huis gekocht. Het gaat allemaal zo goed en we hebben gewoon een spurt nu dus ervoor gekozen om voor ons eerste kindje te gaan. Helemaal super!
Wij zijn 4,5 jaar samen, waarvan we ruim 4 jaar samen wonen. ging vrij vlot toen haha! Dat we kinderen willen was al zeker, maar twee maanden geleden hebben we besloten er voor te gaan!
ik kende mn vriend ongeveer 5 weken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was.... Zaterdags leren kennen.... dinsdags ongesteld... en daarna dus zwanger.... Nu zijn we een paar jaar later... en twee kindjes rijker...
Wij zijn ruim 12 jaar samen waarvan we 9 jaar gezellig samen wonen. En nu dus besloten voor een kindje te gaan! Leuk om al jullie getallen te horen, mooi om te zien hoe verschillend het bij iedereen is. En dat is ook goed, als je eraan toe bent, dan ervoor gaan! Groetjes, Kiki
Hoi meiden! iK BEN RUIM 7 JAAR MET ME VRIEND! MAAR IK KENDE HEM AL VANAF IK KLEIN WAS. EN WE WONEN SINDS 1,5 JAAR SAMEN succes MEIDEN! x Kelly
5 jaar samen, 3,5 jaar samenwonen maar we kenden elkaar al bijna 15 jaar. In november vorig jaar ben ik gestopt met de pil. hoop dat al mij noktober pendels hebben geholpen
ik ben juni 2008 gestopt met de pil om voor n kleine te gaan. We zijn nu iets meer dan 3 jaar bij elkaar, hiervan 2 jaar samenwonend en sinds een jaar in ons eigen koophuis. O ja en we zijn ondertussen 3 maand getrouwd.
9 jaar samen, 8 jaar samenwonend, 1 jaar getrouwd toen we zwanger probeerde te worden.....Ik wilde wel eerder maar moest gewoon een paar jaar op me man wachten, die was er nog niet aan toe.