Rompers met lange mouw: aanraders?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Stefanie83, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

Jul 20, 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar rompertjes (met lange mouwen en bij voorkeur verkrijgbaar in verschillende kleuren) die wel goed in model blijven. Wie heeft aanraders? Ik heb al rompers in huis van Hema (die dunne van de 'Naturally' lijn), V&D (die van 2 voor 5 euro) en Prenatal, maar er is steeds wel een probleem. Die van de Hema lubberen ontzettend uit, die van de V&D worden na één keer wassen al pluizig en de hals extreem wijd en die van de prenatal heeft extreem lange mouwen.

Kom maar op met de tips!

2. silkie

silkie Actief lid

Mar 31, 2009
    470
    0
    0
    petit bateau!!!

wel prijzig, maar ik vind ze echt GEWELDIG

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Niet de goedkoopste maar ik heb er een aantal van Claesens en die vind ik fijn en erg mooi blijven!

4. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    super degelijk maar mij bevallen de rompers van de Zeeman. moet erbij zeggen dat ik ook vaak de rompers weggooi als ze helemaal onder de poep zitten en ik gebruik ze echt als onderkleding en niet als bovenkleding dus de romper is niet zichtbaar, vandaar ook de keuze voor zeeman omdat ze daar niet duur zijn. er zijn mensen die vinden dat ze gaan lubberen maar daar heb ik geen ervaring mee.

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind de rompers van de zeeman weer helemaal niks en ook die van de hema die 5 voor een tientje ofzo zijn echt bagger.

Petit bateau vind ik persoonlijk erg fijn maar wel erg prijzig. Verder zijn de gewone stretch rompers van de hema ook fijn. In allerlei kleuren te krijgen en ze kosten 4 of 5 euro.

6. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Ik heb alleen maar de stretch rompers van de HEMA . EN die bevallen mij het allerbeste. Blijven mooi van vorm, ook al doe je ze je in de droger. Altijd een goede pasvorm.
    Ben er echt helemaal tevreden over.

7. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    C&A heeft ook goede rompers.

Die 5 voor 10 euro bij de Hema weg vind ik ook waardeloos, erg dun

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

BFC Basic rompers zijn ook geweldig! Rekken ook heerlijk mee waardoor ze er lang inpassen.

Die van de h&mvind ik ook fijn en blijven mooi.

Overigens vind ik die van de v&d niet slecht en blijven bij mij wel mooi.

Hema en zeeman ben ik niet over te spreken.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik heb rompers met lange mouw van de Hema en van Rainbowbabies. Vooral die van Rainbowbabies blijven erg mooi!

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Teddy (vroeger van TenCate tegenwoordig vallen ze onder ISImini) vind ik helemaal geweldig zitten als een 2e huidje en blijven mooi in vorm. De Hydrofiele luiers zijn daarvan ook super fijn. Alleen niet echt goedkoop.

Die van de Hema vind ik ook heel fijn. Mooie kwaliteit.

Die van de zeeman (witte basic) vind ik helemaal niks. Mijn kereltje is best smal en na een aantal keer wassen is de fut eruit en hangen de schouders ergens bij zijn middel.

11. MiSe

MiSe Niet meer actief

Noppies, Ducky Beau, Levi blijven mooi in model vind ik. Mijn dochter is best smal gebouwd en deze rompers zijn meestal met iets stretch en blijven dus mooi zitten. Heb nu trouwens 2 witte rompers van Prenatal en die zijn ook stretch, heel fijn!

12. Storm

Storm Niet meer actief

Hier rompers van Rainbowbabies. Blijven erg mooi en hebben leuke kleurtjes.

13. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Sowieso voor stretch gaan en dan vind ik die van de Hema, Prenatal (maar die hebben volgens mij alleen witte) en noppies allemaal fijn. Je kan bij noppies merken dat de kwaliteit wat beter is, maar die vind ik normaal gesproken met 16 euro echt veeel te duur.

14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

rainbowbabies, ergg mooi en blijven dit ook, ik vind ze persoonlijk wel royaal bij de beentjes. maar daar gaat de broek overheen.
    Ook heb ik hier nooit een kapot gehad of ? Ze vallen wel royaal.

hema koop ik geen rompers meer, ik heb er meerdere gehad waarbij het knoopje al snel kapot ging.

prenatal heeft mooie serie, heel zacht en blijven mooi maar in het wit. ik heb er meerdere gekocht voor onze kleinste vent.
    Omdat het winter is zitten de rompers niet in het zicht.
    als het mooier weer is maar nog niet warm, doe ik het wel een romper lange mouw en shirt korte mouw erop.

15. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De Hema stretch rompers zitten hier het beste en blijven het mooiste..

16. Maia

Maia Niet meer actief

hier ook de hema strech

17. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Rainbow Babies!!!!

Met drukknoopjes bij de hals, blijven supermooi, lekker stofje. Alleen duurder dan de Hema enzo, maar daar heb ik er inmiddels al meerdere van stuk getrokken, en die van Rainbow Babies blijft supergoed. En ze hebben leuke kleurtjes ;)

18. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ze vallen inderdaad wel groot. Julia zit nu qua bovenkleertjes in maat 74 en onder in 80, maar de 74/80 van Rainbow Babies zit nog lekker ruim, vooral bij de benen. Mouwen zijn wel goede lengte.

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Rompers van Mini Basics verkrijgbaar bij de sokshop.nl zijn super. Mooie stof en pasvorm :)

20. MiSe

MiSe Niet meer actief

Ja, die prijs he! :$ Ik kijk vaak bij kleertjes.com en dan als het afgeprijsd is :D

Share This Page