o oké dat ken ik wel! heeft hij alleen een hazellipje of ook iets met zijn gehemelte? Staat je kindje ook een operatie te wachten of is hij al geholpen?
zijn lipje wa sniet gesloten. en zijn tandenboog ook niet. met 4 mnnd is hij geopereerd. het is heel mooi geworden. nu moeten we wachten hoe zijn tanden groeien. nu eerst geen operaties meer in vooruitzicht
hey mam85 ik ben ook wel benieuwd of er nog meer mama's zijn hier ken der nog 1 maar weet niet of ze nog actief is hier youame had een lip-kaak-gehemelte spleet ze is nu 2x geopereerd 1e keer was ze 3 maand (lipsluiting)en de 2e met 11 maand(lipcorrectie en zachte gehemelte sluiting)
moderators`` is het niet een idee om een speciaal medisch hoekje te maken voor moeders met een kindje met een schisis,ziekte,handicap ect? een hoekje waar die moeders elkaar kunnen ontmoeten? zodat als er meer moeders zijn dat ze elkaar een beetje kunnen steunen?
Dit hebben jullie al gevraagd (marline voor jullie) Maar zoals jullie zien, zijn jullie op dit moment de enige 2 die hier behoefte aan hebben, Dus gaan we er geen apart hoekje voor maken op dit moment. groetjes
Hallo! Ik heb een prachtige dochter, 21 oktober 2007 geboren, genaamd Michelle. Zij heeft een complete schisis aan de rechterzijde, dat wil zeggen; lip-kaak-gehemeltespleet. xx
Ik ben getrouwd met een pracht van een man, die als baby een complete dubbelzijdige schisis had. Ons toekomstig kindje heeft een enkelzijdige schisis (we weten enkel dat het lipje gespleten is... voor de rest is het afwachten tot bij de geboorte, zeker?) Misschien is een nieuw topic een leuk idee... ik worstel soms nog met mijn gevoelens omtrent die schisis. Groetjes, Elpee
hey meid ja het is idd afwachten tot de geboorte dat je kunt zien of het gehemelte ook dicht of open is als je vragen hebt vraag gerust hoor gr marline
Ik heb dan wel geen kindje met schisis... Maar wel een broertje, een onwijs knappe vrouwenverslinder mag ik wel zeggen! Voor ons ook niet altijd makkelijk geweest, maar voor hem nog minder. Hij is geboren met open bovenlip, harde gehemelte was zacht met spleet(geen bot) en het zachte gehemelte was bij hem weg. Maar tis echt een onwijs lekker ding geworden! Nu inmiddels 23.
Hallo, Onze zoon heeft ook een schisis. Lip, kaak, gehemelte aan 1 kant. Hij heeft net zijn eerste operatie achter de rug en het valt allemaal nog niet mee moet ik zeggen. Het vooruitzicht dat hij over een half jaar weer moet dioet me nu al zoveel pijn. Maar goed...moet er maar aan blijven denken dat hij er later dankbaar voor is. Ik zit niet veel meer op het forum. Ik ben eigenlijk na mijn bevalling bijna niet meer geweest. Maar Milan huilt zo ontzettend veel na de operatie. We zijn bijna wanhopig aan het worden. Overdag wordt het langzaamaan iets beter, maar 's avonds is het een crime. Hij wil echt niet slapen. Vandaar dat ik maar is inlogde hier. En toen kwam ik dit tegen.