Uurtje terug heeft Siem een goede poepluier gehad en toen we dus gingen checken bij het naar bed gaan roken we dat natuurlijk. Hij werd ook beetje wakker, dus besloten te verschonen en ja hoor, bingo. De hele dag scheetjes die goed stonken en een poepluier deden vermoeden maar niks. Zaterdag ochtend een kleine drolletje gehad en vrijdag nog een lekkere poepbroek gehad. Vandaag, zondag, slecht gegeten, wel goed gedronken inclusief zwembadwater... Om 19:15 naar bed, geen probleem 20:00 overstuur wakker en 38.0 temp. Weet dat er tandje doorkomt dus dentinox gesmeerd. Ff beneden gezeten met mij en daarna moeilijk gaan slapen. Maar met de poepluier verschonen temp 37.2 normaal dus, maar lag enorm te rillen. Daarna vol,leven en plezier en nu in slaap.... Wat kan dat rillen zijn?
Door de kou, of wellicht rillen dat bij de koorts hoort (om de temp weer opnieuw omhoog te jagen). Door erge vermoeidheid of door je niet lekker voelen kun je ook gaan rillen. Rillen door een wondje lijkt mij niet...
Hier rilde de oudste altijd als ze niet goed wakker was. Is de vermoeidheid icm van een warm bedje naar de koude lucht.
Leek niet echt op rillen vd kou, maar ik herken het wel van mezelf... Als ik moe ben, kan ik dat ook wel es krijgen, dat rillen. Hij is er goed aan nu, lekker gezwommen...