Drie weken. We werden knetter gek van de geluidjes. Knetter in de zin dat we van elk zuchtje wakker werden
De eerste een half jaar, tweede langer. Maar hij huilde vrij veel, en het was op dat moment gewoon 'nodig'
Dochter 6 maanden en zoon na 6 weken al niet meer. Dochter sliep en slaapt nu nog overal doorheen, zoon is een hele lichte slaper, helaas. Had m liefst nog langer bij ons gehad maar we werden constant wakker van elkaar. (Hij is nu 4mnd)
6 maanden. Ze ligt nu net een maand in haar eigen slaapkamer. Vond het eerst heel erg maar nu niet meer. Geniet er nu wel van om gewoon mezelf aan te kunnen kleden 's ochtends en 's avonds niet de slaapkamer binnen te moeten sluipen.
Zoon tot 4 weken. Mijn man kon niet slapen door de geluidjes die zoontje produceerde in zijn slaap. Dochter slaapt nog bij ons op de kamer. En ik vind het heerlijk. Mijn man is nu een stuk relaxter dus dat scheelt maar ook is onze dochter veel.stiller in haar slaap. Ze heeft heel lang nodig om wakker te worden als.ze honger heeft dus smakt rustig een half uur. Onze zoon zette het na 2 min smakken op een schreeuwen.
Nu nog steeds. Heerlijk! Snap eigenlijk eerlijk gezegd niet die mensen die roepen dat een baby op z'n eigen kamer moet liggen. OP dezelfde kamer liggen scheelt je gewoon een hele hoop nachtrust. Samen slapen + bv geven is gewoon een ongestoorde nachtrust (nou ja bijna dan). Heerlijk toch?
De kans op wiegendood de eerste zes maanden is zeven keer zo hoog als kind niet in dezelfde ruimte als moeder slaapt.
Eerste 10 weken Tweede nog steeds heerlijk. Ik vind het vanwege mn bv heel fijn kan gelijk op de vroege hongersignalen reageren in de nacht. Denk dat als hij in zn eigen kamer zou liggen dat veel minder zou zijn en ik pas wakker word van het laatste signaal (huilen) Ik volg mn gevoel en zie wel hoelang hij bij ons ligt. Wel ligt hij gewoon in zn eigen ledikant. Gelukkig hebben we die ruimte in onze slaapkamer.