hoe lang sliep jullie kleintje bij jullie???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bezigbijtje, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij hebben na 1.5 week het ledikantje op zij eigen kamertje gezet.
    Toen bleek dat hij niet in zijn eigen bedje kon slapen en heeft hij tot ongeveer 3 mnd in de kinderwagenbak bij ons op de kamer geslapen.
    Hij werdt 's nachts ook constant wakker, tenzij ik met mijn arm in de kinderwagenbak hing, had na een tijdje echt constant pijn in mijn arm door dat hangen elke nacht.

Toen zijn we begonnen met inbakeren. Echt een wereld van verschil. Meteen de eerste nacht sliep hij in zijn eigen bed en werdt ook niet meer wakker 's nachts.

2. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Onze kleine man heeft 2 weken bij ons op de slaapkamer in zijn kinderwagen gelegen. In die twee weken heb ik mijn kindje goed leren kennen. Daarna lekker in z'n eigen bedje gelegd. Ging gelijk prima. Zelf sliep ik toen ook een stuk beter.

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ons zoontje heeft 10 maanden bij ons geslapen en is daarna zonder problemen naar zijn eigen bedje gegaan.

4. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Eerste week lekker bij ons op de kamer, daarna met reiswieg in haar eigen bedje en na 2 maandjes zelf in haar bedje.

Waarom maar 1 week: voor onze rust en die voor haar. Je hoort elk zuchtje en ik/wij werden overal wakker van. Eerst dagen/week is alles speciaal en mooi en genoten we van die onderbroken nachten, echt waar!
    Maar daarna sliep ze ook prima op haar eigen kamertje, had mijn vriend wat meer rust en ik sliep toch bovenop de babayfoon ;)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dacht ik al idd :D!

Prima toch als het bij je op de kamer slapen niet werkt dat je dan kiest voor wat anders? En idd denk dat de ziekenhuis periode er aan meegewerkt heeft ;), al was ik voor de bevalling al zeer zeker van plan haar bij ons op de kamer te laten slapen.

Liefs, Hanneke!

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hier nog steeds! Net als Hanneke met de rede dat we net na de bevalling van elkaar zijn gescheiden en dat wij hebben gezegt dat we dat dubbel en dwars zouden inhalen en dat doen we nog steeds!! En als we intiem willen zijn dan gaat hij gewoon in zijn eigen bedje op zijn kamer....Aan de ene kant mag hij en kan hij in zijn eigen bed en aan de andere kant vinden wij het te gezellig en veilig!! Heb hem eenmaal dicht bij me...

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zag het later ja ;)

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje: 6,5 week. Ivm kreunen hebben we hem toen maar in zijn eigen bedje laten slapen... en wat bleek.. hij sliep door!! hahahaha..

Mijn dochtertje... ik zal blij zijn als ze weer bij ons op de kamer ligt. Inmiddels is ze al 6 dagen in het ziekenhuis en ze is pas 10 dagen oud!! Hopelijk over een week!

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ons meisje heeft 8 weken bij ons op de kamer geslapen in een wiegje naast ons bed, daarna is ze naar haar eigen kamertje en ledikantje verhuisd. Dat ging meteen prima, overdag sliep ze al in haar eigen kamer en in het ledikantje.

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Noah heeft één nachtje bij mij op de kamer geslapen (thuis) en Hanne één nachtje bij mij in 't ziekenhuis. Daarna zijn ze gelijk naar hun eigen kamertjes gegaan.

Waarom? Nou, eigenlijk voornamelijk vanwege de ruimte.

11. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    De eerste 3 weken heb ik samen met Luca beneden geslapen. Sindsdien slaapt hij in zijn bedje in zijn kamertje.

12. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Tot 6 weken heeft ze bij ons op de kamer geslapen in de kinderwagenwieg.. Nu omdat ze groeit en wiegmatras niet goed is voor de ontwikkeling, hebben we haar in der eigen bed gelegd en dat is vanacht goed gegaan. Deze nacht weer aankijken hoe ze het doet.

13. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik heb alle reacties ff doorgespit!! Onze dochter is 4,5 maanden en ik zou he ook fijn vinden als onze slaapkamer weer van ons was! Ze slaapt echter nog niet door, dus voed ik lekker op bed.

Ik lees hier wel veel, dat ze dan ineens doorslapen. Dat lijkt me meer zo dat je niet alles hoort en ze dus iets langer laat liggen! Je mist dan het signaal waarop je ze anders oppakken zou, denk ik.

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    de eerste 2 weken... mijn oudste 3 maand maar dat kwam omdat ze te vroeg was geboren en de nodige zorg daarbij nodig had... ze was heel ziek geweest en vond het dus een beetje eng.... mijn jongste heeft 2 weken bij ons op de kamer geslapen in haar wiegje naast ons bed... maar we werden en er steeds wakker van en zij van ons... dus daarna lekker naar haar eigen kamertje gedaan....

15. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    pak je ze dan juist niet te snel op? misschien heeft ze het niet meer nodig, maar is het meer een gewoonte waar jij op reageert?

hier slaapt ons mannetje vanaf 2 weken in zijn eigen kamertje, via de babyfoon hoor ik hem, dan haal ik hem naar mijn bed, voed 1 borst, verschoon hem in onze kamer (leg 's avonds kleedkussen e.d. klaar) 2de borst en ik breng hem weer lekker naar zijn bedje!
    hij is te licht dus hij heeft die voeding voorlopig ook nog nodig denk ik...

16. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

6 maanden ongeveer in zijn ledikant naast ons. Het mocht van ons wel iets korter (privacy en beter kunnen slapen), maar doordat meneer veel verkouden is geweest werd ie vaak 's nachts wakker. En dan is het wel makkelijker troosten en het speentje teruggeven als ie naast je ligt.
    Maar ik vond het wel heel gezellig en ga het straks zeker weer doen!

17. Bobbie77

Bobbie77 Lid

2 aug 2008
    66
    0
    0
    regio utrecht
    De eerste nacht in het ziekenhuis bij mij op de kamer, dat vond ik heel fijn en had niet anders gewild.
    Daarna (bij thuiskomst) lekker in d'r eigen kamertje in d'r eigen bedje en ook dat had ik niet anders gewild :). We hebben overigens wel een babyfoon aanstaan, ik ben anders bang dat ik 'r niet hoor als ze me nodig heeft.

18. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    Mijn kleine heeft 5 maanden bij ons op de kamer gelegen.. (schaam schaam). Kon het niet over e hart krijgen om hem in zijn eigen kamertje te leggen.

19. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    De eerste 2 weken...
    Toen naar zijn eigen kamertje met de deuren open.
    Daarna zijn deur dicht, en daarna onze deur dicht.
    Dus met 4 weken helemaal alleen.
    (Heb een wieg op wieltjes, en heb hem misschien nog 2 x naar mijn kamer gerold in de nacht. Dan was hij steeds zijn speen kwijt)
    Anders gaan ze zo aan de geluiden van je ademhaling wennen en is het straks alleen maar lastiger.
    Ik heb er nu nooit problemen mee gehad.
    Zodra jij denkt dat ze er klaar voor zijn, gewoon proberen.

20. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ons kleintje heeft ruim 6 maanden naast ons geslapen in zijn wiegje, toen was hij eruit gegroeid.
    Ik vond het heerlijk om hem zo dicht bij me te hebben en gemakkelijk dat ik hem er zo uit kon halen om te voeden, te troosten etc.
    Ook het samen wakker worden vond ik heel gezellig.
    @ muurbloempje, volgens mij niks om je voor te schamen hoor ;)

Deel Deze Pagina