Helemaal geen reden om je voor te schamen, wordt zelfs de eerste zes maanden aangeraden i.v.m. verminderde kans op wiegedood.
Bodhi slaapt nog steeds in onze kamer, in zijn wieg. Op een gegeven moment is het de bedoeling dat hij met Nilo (22 maanden) op de kamer gaat, maar aangezien hij nog in het ledikant slaapt ipv zijn peuterbed kan het nog niet. En als Nilo nu wel al in het peuterbed zou slapen kan het ook nog niet, aangezien hij dan het ledikant in zou klimmen of al zijn speelgoed in het ledikant zou gaan gooien bovenop Bodhi. En eerlijk gezegd vind ik het heerlijk dat hij zo in de buurt ligt en dichtbij is, ze worden toch al zo snel groot. Dus zolang het nog duurt, en dat is niet erg lang meer, geniet ik er lekker van.
onze dochter heeft tot 5 weken naast ons in de kinderwagen gelegen! was erg makkelijk omdat ik bortsvoeding geef, dan kon ik haar meteen pakken zodra ik haar hoorde sabbelen. want als ze huilde dan was het al te laat en dan was ze te moe om voldoende te drinken en dat betekend dat ze na een uur weer wil drinken. na 5 weken ging het goed en hebben we haar op eigen kamertje gelegd!